Victoria's Secret má bráchu

Victoria's Secret má bráchu

Anotace: ...

 

„Proč mu čumíš na záda?“

„Cože?“ trhla jsem sebou. Překvapeně jsem zamrkala. Netušila jsem, že mě Pavlína pozoruje.

„Za chvilku bude zvonit. A ty na něj zíráš už asi půlku přestávky,“ ukousla si sousto chleba a sklonila hlavu k sešitu.

 „Tak se podívej sama,“ trhla jsem bradou k Adamovo zádům a poklepala jsem si na svá vlastní záda.  Pavlína se podívala, kam si klepu a vrátila oči k Adamovi.  Přimhouřila oči, aby je vzápětí šokovaně vytřeštila. Zacukaly mi koutky. Došlo jí, na co narážím. Zvedla se, přišla k partičce našich spolužáků a položila Adamovi paži kolem ramen.

  „Čáááu. Jak je?“ zazubila se na něj. Viděla jsem, jak mu dlaní mapuje záda v oblasti lopatek. Otočila se na mě. V očích měla zděšený pohled. Adam cosi zamumlal a Pavlína odplula zpátky ke mně.

  „Dobrej bože, já nahmatala ramínka“ sedla si na židli a dala si hlavu do dlaní.

„Chápeš to? On nosí podprsenku!“ zašeptala a ozvalo se zadunění, jak si položila hlavu na lavici.

  „Nesmíš to tak hrotit. Není to jeho věc?“ snažila jsem se jí uklidnit, ač jsem sama moc klidně nezněla.

„Jaks na to vůbec přišla?“ zajímala se.

„Všimla jsem si, že má něco divnýho na zádech. A to se podívejme, ono to bylo zapínání podprdy,“ zasmála jsem se. Můj smích prořízlo zvonění. Do místnosti vkráčel náš učitel zeměpisu. Trochu nejistě se rozhlédl po třídě. Byl mladý, teprve teď vyšel ze školy a už skončil tady u nás.

 

 

 „Posaďte se,“ poděkoval nám kývnutím, že jsme si na pozdrav stoupli. Zapsal, kdo chybí, napsal téma hodiny, podepsal se. Většina holek zasněně vzdychla. Přešel k tabuli, vzal do ruky křídu a napsal nadpis, který podtrhl. Jak tak stál u tabule k nám otočený zády, holky nelenily a natahovaly krky, aby se mu dívaly na zadek. Jedna z našich učitelek nás kdysi poučila, že ženská pozná podle zadku, zda jeho majitel stojí za to.

Aspoň něco si z jejich hodin pamatujeme, pomyslela jsem si s úšklebkem, když jsem sledovala klání o Miss nejdelší krk. Pavlína se mu ovšem nedívala na zadek, ale o kousek výš. Ozvalo se trhání, jak si z bloku trhala list papíru. Za chvíli na mojí polovině lavice přistál kousek z původní velikosti A5.

  Myslíš, že taky nosí podprsenku? :D

Zakryla jsem si ústa dlaní a odepsala No jasně, a krajkový tanga k tomu :D

Pavlína moji odpověď odměnila vyprsknutím. Učitel se od tabule otočil a podíval se na nás. Prohrábl si krátké černé vlasy. V zelených očích mu nejistě jiskřilo.

„Děje se něco?“ přešel k nám. Pavlína se smíchem přikryla papír sešitem. Pozdě.

„Dej mi to,“ natáhl ruku a naklonil se k ní.

 „Co? To ne,“ zamítla to rázně a zavrtěla hlavou.

„Tak to schovej,“ požádal ji, přešel k tabuli a chvíli mlčel, jak se snažil vzpomenout, kde skončil ve výkladu. Po chvíli zase pokračoval. Přesto si směrem k  Pavlíně neodpustil sem tam letmý nepřátelský pohled.

 

Přišla jsem domů a padla k notebooku. Nezdálo se mi to. A už se to dostalo i sem, jak jsem zjistila z jedné internetové diskuze.

Ahojky holky, nevíte, kde bych sehnala nějakou pěknou podprsenku pro muže?  Můj manža je trošku při těle, už to pod tričkem nevypadá dobře. Poprosil mě, jestli bych mu nějakou nekoupila k narozeninám. Tak kdyby jste věděly o nějakých kvalitnějších a hezkých, napište mi mailíka, mocinky díky.

 

Pánské podprsenky nejsou o nic ochuzené. Google mi nabídl obrázky podprsenek s krajkou, s květinovým potiskem košíčků, nebo je libo podprsenku s mašličkou či perličkou mezi košíčky? Dá se dohledat. Jedno mi pořád ale nebylo jasné. Proč by to nosili? I na to mi strejda Google odpověděl.

 „Chtěli jsme dát mužům možnost zažít ten pocit hebkosti a luxusu, na který jsou zvyklé ženy,“  popisuje své pocity mluvčí společnosti Masayuki Tsuchiya. Tak. A mám to i s důvodem. Posunula jsem notebook po desce stolu a dala si hlavu na stůl, ruce jsem použila místo polštáře. Zavřela jsem oči a vybavila si dnešní zeměpis. Můj smích se prolnul se zašuměním, když máma otevřela dveře mého pokoje. Chvíli stála mezi futry a nejspíš uvažovala, jestli její dceři nekape na maják.

 

 „Tak kolikátého máme dneska? K tabuli půjde… Adam,“ zaklapl náš matikář s počínající pleší na hlavě třídnici, aby omylem nevyvolal někoho jiného. Pak ukázal na mě, abych šla k tabuli taky. Protáhla jsem pusu a otočila jsem pár stránek v sešitě zpátky, abych měla aspoň vzdálené tušení, co nekalého budu s těmi čísly provádět. Adam zřejmě nebere ohled na to, že ne všichni jsou tak vysocí, takže jsem naznačila, že tabuli posunu. Přikývl a odtáhl křídu od povrchu tabule. Opřela jsem se o zřejmě plastovou odkládací lištu na křídy a ozvalo se rupnutí. Vyděšeně jsem od tabule odskočila. Kraj odkládací lišty si to vesele poskakoval ve vzduchu, k tabuli již nejspíš nebyl napevno připevněný. Třída propukla v řehot. Matikář mi pokynul, ať počítám. Smích pomalu ustával a bylo slyšet jen škrábání kříd a šepot propisek, jak si to tančily po stránkách sešitů.

   „Ehm, Adame, máš tady… něco,“ ukázala jsem si nejistě kousek nad loket, když nám učitel zapisoval známky. I přes moje malé vystoupení se mi skvěla v žákovské jednička. Otráveně stočil oči na svoji paži.

  „Ach jo, zas mi padá ramínko,“ posunul si vykukující kousek spodního prádla na své místo. Zůstali jsme úžasle zírat. S ledovým klidem se vrátil do svojí lavice. Tik tak. Tik tak. Monotónní hlas učitele. Cink. Zvoní.

   

   Sesypali se na něj jak ženský na slevy u Bati a Deichmanna dohromady. Na všechny možné otázky odpovídal s úsměvem. Postupně jsme se dopracovali k tomu, že tu podprsenku nosí kvůli pohodlí. Přesně jak z toho článku, pomyslela jsem si.

   „Hele, a jakou vlastně nosíš značku?“ napadlo se někoho zeptat.

„Victor‘s Temptation, proč?“

   Na chvíli nastalo ticho, jak jsme si jméno značky překládali. Někteří vytáhli mobil, aby jim to přeložil překladač.

„Ale, jen tak. Dík“ poděkoval za odpověď ten, kdo se ptal. Jen ze zvědavosti padl dotaz, kde to vlastně kupuje. Přes internet, ovšem pozor, brzy by měli otevřít obchod i tady.

„Hmmm, takže Viktorovo pokušení. Jako musíš uznat, že to zní,“ neodpustila si Pavlína a začala se smát.

 

O pár dní později jsem si to mířila do prodejny, která se chlubí, že „tady je svět ještě v pořádku.“ Chtěla jsem přejít přes přechod, ale něco mě zaujalo, tak jsem se otočila.

  „Ježíši“ uteklo mi ze rtů. Na té straně chodníku, kde jsem stála, otevřeli nový obchod se spodním prádlem. To by mě nevykolejilo, kdyby ovšem neměly figuríny ve výloze ploché hrudníky. Zhluboka jsem se nadechla a podívala jsem se na jméno obchodu.  

Victor‘s Temptation

Udělala jsem krok zpátky, jakože půjdu. Z Pokušení někdo vyšel. To už moje hladina šoku křičela na poplach, že to nevydrží a zkolabuje.

„Pane učiteli?“

I on mě poznal. Sevřel ucho tašky s logem VT a polkl.

  „Co tu děláš?“ rozhlédl se, jako by se bál, že nás někdo uvidí.

„No já… jdu nakoupit. Tak nashledanou!“ ukázala jsem směrem k obchodu, ke kterému jsem měla v plánu jít původně. Jeho rozloučení jsem slyšela spíš v pozadí. Rozhlédla jsem se a přeběhla jsem přes přechod.

Prosím, ať to heslo obchodu nekecá, pomyslela jsem si ještě, než mě automatické dveře ochotně spolkly. 

Autor Elisa K., 16.02.2014
Přečteno 686x
Tipy 30
Poslední tipující: Aiury, Sýkorka07, enigman, Bakchus, RyxiraAmyGinger, zelená víla, Amonasr, KORKI, Luky-33, Robin Marnolli, ...
ikonkaKomentáře (47)
ikonkaKomentujících (13)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Heh :( to mi připomnělo když jsem byl s bejvalkou nakupovat v londýnský VS ..

22.05.2014 19:13:18 | Paul Nabre

Tak to se omlouvám, že jsem vyvolala takovéhle vzpomínky...

22.05.2014 19:14:44 | Elisa K.

Nejlepší na literatuře jsou vzpomínky. Nejhorší na literatuře jsou vzpomínky. Vůbec se tím netrap drahá, už je to dávno :-) ... tohle mě spíš pobavilo, protože ve VS jsem byl vlastně jen jedinkrát v životě ... ale dámské spodní prádlo mají fakt super :-)

22.05.2014 19:18:19 | Paul Nabre

Nejlepší na literatuře jsou vzpomínky. Nejhorší na literatuře jsou vzpomínky. - Tos řekl moc hezky :)

22.05.2014 19:19:35 | Elisa K.

:D Tak u téhle jsem se řezala smíchy :DDD Jáj, já vůbec nevěděla!!! :DDD Apoň jsem se přiučila :D

22.04.2014 22:00:00 | Aiury

Děkuju :) Jsem ráda, že se líbilo :)

22.04.2014 22:01:53 | Elisa K.

rád nosím dámské kalhotky v kapse

27.02.2014 12:38:12 | Morýš

Echm... Vážně?

27.02.2014 17:16:42 | Elisa K.

ano, baví mě je mít v kapse a rukou je žmoulat. někdo si kupuje mačkací balonky, já zas něco jiného. navíc je příjemné pak sledovat ženy :)

27.02.2014 21:06:54 | Morýš

to je prostě mužská úchylka...ženský zase nosej trenky...

18.02.2014 14:12:07 | enigman

Trenky? Opravdu?

18.02.2014 18:16:29 | Elisa K.

to bys koukala...

18.02.2014 23:32:37 | enigman

Paráda. Teda sice mi ukradli nápad, ale to je moje chyba, že jsem si ho nedala patentovat. Mám pár super foteček svého manžela kdy tvrdě spal a já si na něj z legrace naaranžovala svoji šprndu a vyfotila. Dodnes mu tvrdím, že už nevím kde je mám, protože by mi je vymazal, a to by byla fakt škoda. :oD
Povídka se mi moc líbí, je přehledně rozdělená do odstavců, takže se dobře čte a člověk se tak v textu neztrácí. Navíc je opravdu vtipná a má spád. Za mě ST. :O)

17.02.2014 18:22:34 | Tichá meluzína

Díky :) To musela bych krásná fotka :D (nic proti tvému manželovi, samozřejmě ;))

17.02.2014 18:24:51 | Elisa K.

To teda jsou bezva fotky. V životě musí být trocha legrace, a tu si umím udělat i sama ze sebe. Jinak by byl život smutný a nudný. :oD

17.02.2014 18:35:44 | Tichá meluzína

Holka,ty se nezdáš!!!Já odrodil tři děti...a můžu říci,že chlap to má těžší!Rodí 2-3 dny a většinou je mu špatně celý týden.1+

17.02.2014 18:15:19 | Bakchus

Chlap to má těžší? No tak pokud jsi porodní bratr, tak ano, ale jinak...

A děkuju :)

17.02.2014 18:17:28 | Elisa K.

....vtipný....ještě aby rodili a bude vymalováno.../smích/.Bláznivej svět,
dobrá povídka...Ji.

17.02.2014 15:18:29 | jitoush

Možná to bude znít ujetě, ale těhotenství je snad jediná věc, kterou ženským skutečně závidím. Myslím, že to je neskutečně zajímavej proces. Porod jako takovej už ani ne, ale to ostatní je nejspíš prima.

17.02.2014 19:11:48 | Luky-33

Jé Luky, tak o tom zkus napsat povídku, ne? To by bylo zajímavý, těhotenství z pohledu muže :)

17.02.2014 19:27:03 | Elisa K.

To nepochybně, ale myslím že každý máme své hranice a já si na sci-fi fakt netroufám :-)

17.02.2014 19:58:59 | Luky-33

Opravdu ne? Ale to je škoda, ráda bych si to přečetla :)

17.02.2014 20:00:22 | Elisa K.

Hele já bych řekl, že bych to prostě nedal. Pro chlapa je to totiž natolik abstraktní a neuchopitelný téma, že bych nevěděl co s tím.

17.02.2014 20:05:12 | Luky-33

Jasný... Ale bylo by to zajímavý, to jako jo...

17.02.2014 20:06:55 | Elisa K.

Muži by prý porod nevydrželi ;)

Díky za návštěvu, Jitko :)

17.02.2014 17:48:27 | Elisa K.

Teda Eliso chlap v podprsence to je úlet ..já radši ať má svaly prsa nechá ženám sluší nám líp..jo teda ty máš fakt představivost k nezaplaceni..a chlapa v tangách už jsem viděla měl pěknej zadek takže to šlo:D

17.02.2014 12:59:30 | xoxoxo

Tak jasný, není nad vypracovanou sexy postavu :D
Počkej, jako fakt? :D A jak to vypadalo? Nemáš fotky? :D

17.02.2014 17:46:57 | Elisa K.

No na něm děsně sexy ale to bylo taky tělo..fotku nemám bylo to na jedný divoký párty :-D raděj nechtěj podrobnosti ;-)ale možná ti ho vyfotím příště že jsi to teda ty no;-)

17.02.2014 19:12:52 | xoxoxo

Ó díky ;)

17.02.2014 19:14:54 | Elisa K.

Nojono nemáš zač..pokud ho nechceš naživo :-D

17.02.2014 19:19:20 | xoxoxo

Nooo... Ale raděj ne... I když... :D Kecám, ne :))

17.02.2014 19:20:47 | Elisa K.

Tak až si budeš jístá dám ti jeho číslo ;-)

17.02.2014 19:24:36 | xoxoxo

dobrý... jdu hledat, jsem zvědavá :-)))

17.02.2014 11:30:34 | zelená víla

A až ten obchod najdeš, tak se mrkni, kdo tam nakupuje ;)

17.02.2014 17:45:13 | Elisa K.

Jde Ti to parádně :-) Chtě nechtě jsem musel začít googlovat a nestačil jsem se divit... :-D

17.02.2014 10:34:21 | Amonasr

Jo, při psaní jsem si něco taky hledala a bylo to drsný :D Akorát to vždycky bylo vyfocené na figuríně, to nevím proč... Že by se do tohohle focení chlapům nechtělo? ;)

Děkuji za návštěvu :)

17.02.2014 17:44:09 | Elisa K.

Že bych googloval líp...? ;-) Zadal jsem si do vyhledávače to japonské jméno a fotky v odkazech k mému překvapení právě byly... :-)))

17.02.2014 22:07:22 | Amonasr

Juuj, tak to se někdy musím podívat :D

17.02.2014 22:10:55 | Elisa K.

:-D

17.02.2014 22:18:10 | Amonasr

Vidím, že nejsem sám, komu padl do oka marketingový slogan o světě ještě v pořádku. Mám tu rozepsanou jednu maličkost a použil jsem ho v ní taky, protože si o to doslova koleduje… Nechám ji tedy ještě kapánek odležet, aby to nevypadalo moc okoukaně ;-)

17.02.2014 07:41:04 | Luky-33

Ále - próč? :) Klidně to sem dej :)

17.02.2014 17:42:11 | Elisa K.

Já to stejně ještě nemám dodělaný.

17.02.2014 18:22:54 | Luky-33

Tak až to dopíšeš, tak to sem určitě dej, ráda si to přečtu ;)

17.02.2014 18:38:40 | Elisa K.

Dobrá, ale nejdřív dodělám "Výchovu prarodičů v Čechách" :-)

17.02.2014 19:05:24 | Luky-33

No tak jo ;)

17.02.2014 19:06:19 | Elisa K.

Kam ty na ty nápady chodíš...:-)

16.02.2014 23:05:03 | Robin Marnolli

Já nevím :) Nápad jako takový přišel, když jsem se učila chemii, takže vůbec nevím, kde se to vzalo :)

Děkuju za návštěvu :)

17.02.2014 17:41:22 | Elisa K.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí