Jednou ano, dvakrát ne (recenze)

Jednou ano, dvakrát ne (recenze)

Anotace: Byla pro mě někdo, díky komu jsem cítil, že žiju. Byla jediná, díky komu jsem cítil, že žiju (str. 129)

 

Název: Jednou ano, dvakrát ne

Autor: Cylin Busby

Nakladatelství: CooBoo, 2014

 

 

Oficiální anotace:

 

West je úspěšný středoškolák a má vše, co si jen může přát. Avšak jednoho dne se probudí po nehodě v nemocnici – ochrnutý a bez možnosti mluvit. Jediné, co ho udržuje při smyslech, jsou návštěvy Olivie, pacientky z vedlejšího pokoje. Co se stane, jestli se West vyléčí? Uvidí se ještě někdy? A můžou se oba ještě někdy vrátit do normálního života?

 

 

Má vlastní recenze:

 

Jak již víme z anotace, West je středoškolák. Hlavní starostí středoškoláků jsou škola, holky, kamarádi a hudba. West není jiný. Tedy… Nebyl. Dokud se neprobudí v nemocnici a nemůže vůbec hýbat nohama a rukama pouze s obtížemi. Nikdo mu neřekl, co se stalo, je v pokoji sám. A pak se objeví ona. Olivia. Oznámí mu fakt, že je ochrnutý. Westovi se hroutí svět. Komunikuje pouze mrkáním - jedno zamrkání znamená ano, dvě zamrkání znamenají ne. Jeho máma za ním každý večer jezdí a ujišťuje ho, že bude v pořádku. Sem tam se objeví Mike, jeho kamarád, nebo Allie, jeho bývalá přítelkyně. Pod silnými dávkami léků nerozlišuje, zda je pořád ten samý den, jako když byl vzhůru naposledy. Každou noc ho pronásledují zlé sny o muži, který se snaží znásilnit dívku, které on sám nemůže pomoct. Při smyslech ho drží pouze Oliviiny návštěvy. Postupem času začíná s fyzioterapií. Špičkový lékař navrhuje operaci, která ho vrátí do normálního života. Nastává Den D. Den operace, konečně po třech měsících.

   „Vrať se pro mě, ať se stane cokoli, vrať se pro mě. Nenecháš mě tady, Weste, viď? Nenecháš mě tady? Slib mi to. Prosím, vrať se pro mě. Vrať se pro mě“ prosí ho Olivie. Slibuje jí to. West i jeho rodina doufají, že po operaci už bude vše v pořádku. Netuší, že operací začíná sled událostí, kterou by všichni raději prožili někde jinde. Anebo v kómatu.

 

 

Doporučení:

 

Knihu bych spíše doporučila ženám, vzhledem k lehce romantické linii příběhu Westa a Olivie. Tím samozřejmě nechci zabíjet muže – romantiky, i jim by se kniha mohla líbit. Kniha se četla velmi příjemně, romantika s nádechem duchařiny a to vše z mužského (klučičího) pohledu byla příjemnou změnou oproti tomu všemu, co momentálně knihovna nabízí.

 

 

Obálka:

 

 

 

 

Oficiální anotace a obálka zkopírována z http://www.cooboo.cz/

 

 

Autor Elisa K., 15.11.2014
Přečteno 1048x
Tipy 6
Poslední tipující: ElaJah, Robin Marnolli, Frr, Amonasr
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

a nemusí se u toho moc přemejšlet?:-)

16.11.2014 12:47:17 | básněnka

Jako k přemýšlení ten text trošku donutí, ale nic hroznýho :)

16.11.2014 13:58:32 | Elisa K.

směju se..dobře..já teď čtu Doktor spánek...hmm...moc dobrá kniha...

16.11.2014 13:59:24 | básněnka

Zaujalo ... a ano: i navnadilo. :)

16.11.2014 01:27:35 | ElaJah

Tak to jsem ráda :) Knížka rozhodně stojí za přečtení.

16.11.2014 01:31:45 | Elisa K.

Recenzi jsi napsala pěkně...tip.

RM.

15.11.2014 22:49:52 | Robin Marnolli

Děkuji...

15.11.2014 22:50:45 | Elisa K.

Umíš navnadit :-)

15.11.2014 22:17:13 | Amonasr

Děkuju :)

15.11.2014 22:17:58 | Elisa K.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí