Seleniina Věštba; Prolog

Seleniina Věštba; Prolog

Anotace: Úvod (snad po tisící sté upravovaný ;) do světa Eleanadia, kde člověk se stal "parazitem". Za jakékoliv komentáře (i ty nelichotivé :D) budu nesmírně šťastná :)

Sbírka: Seleniina Věštba

Na počátku byla nicota. A z nicoty se zrodili bohové. A bohové stvořili vesmír.

 

     Kdysi dávno, před mnoha a mnoha miliardami lety, se přenádherná bohyně Selenia ze srdce zamilovala do moudrého boha Aramona, který již však svoji družku měl. Bohyně Lienedea byla jeho ženou.

     Aramonovo a Seleniino hříšné cizoložství bylo Lienedeou objeveno. Ze žalu jejich tajemství prozradila.

     Zatímco byli milenci přinuceni Sídlo božské opustit, samotná Lienedea se smutkem utrápila a propadla do nekonečného spánku.

     Dlouhé, předlouhé roky božští milenci hledali spásu a vlastní domov v širém nekonečnu vesmíru. A přeci. Jednoho dne Aramon zdvihl ruku a ukázal směrem ke dvěma opuštěným sesterským hvězdám.

     „Pohleď, má milovaná, to bude náš nový domov.“

 

     A tak se bůh Aramon a bohyně Selenia usadili a mohli tak stvořit své vlastní světy, jejichž obyvatelé je budou uctívat.

     Bůh Aramon svoji hvězdu pojmenoval Slunce a planetu, kterou obdařil životem, nazval Země.

     Selenia svoji menší, ne však méně zářivější, hvězdu pojmenovala Eden. Z deseti obrovských planet, jenž Eden obklopovaly, vybrala si Selenia tu nejmenší a pojmenovala ji Eleanadia. Obdařila ji životem a věnovala ji veškerou svoji lásku a péči.

     „Hle. Stvořil jsem člověka.“ pravil bůh Aramon své družce. „To on bude vládnout celé Zemi. Povznese se nade všechny tvory a bude mne uctívat.“

     „Ale drahý.“ pousmála se Selenia a opřela si hlavu o Aramonovo silné rameno. „Měl bys být opatrný. Taková moc v rukou jediného tvora by se ti mohla vymstít. Dej na mé rady. Jen pohlédni na můj svět. Všichni obyvatelé mají stejnou moc a jsou šťastní.“

     Aramon se od srdce zasmál.  „Neměj o mne strach, drahá Selenie, věř, že svůj svět mám pod kontrolou.“

 

     Selenia stvořila svět plný lásky a krásy. Krajinu Eleanadie tvořila panorama několika vysokých zasněžených hor; v nížinách se rozprostíraly travnaté louky poseté růžovými, bílými i žlutými květinami, jejichž květy svojí vůni lákaly nejednoho tvora; zelené lesy s vysokými a mohutnými stromy skrývaly různá tajemství; modrá jezera, řeky a potoky se klikatily po celé planetce a velká horká poušť se zlatým pískem a oázami s jasně modrými jezírky se rozprostírala uprostřed toho jediného obrovského kontinentu, který obklopoval širý oceán.

    

Nejen krajina, jež Selenia stvořila, byla toliko různorodá. Eleanadia skrývala bytosti, o nichž se Aramonovým lidem na Zemi ani nesnilo.

     Obyvatelé lesů, Dotheinové (Děti země jim Selenia říkala), byli dlouhověké vysoké bytosti, z jejichž vznešeného vzezření vyzařovala moudrost věků a nesmírná oddanost přírodě. Jejich útlá pružná postava by svou lehkostí mohla závodit se samotným větrem. Vlasy, bílé jak záře hvězd tančící na noční obloze či zlaté jak ranní paprsky vycházejícího Eddenu, lemovaly jejich bledé ušlechtilé tváře s rysy ostrými tak, jako by byly vytesané z mramoru, a s očima průzračně modrýma jak blankytně nebeská obloha nebo zářivě zelenýma jak čerstvě rostlá tráva.

     Další bytosti, které obývaly lesy a jejich stromy, byly Divoženky- mladé ženy s vlasy rudými jak plameny ohně, oblečené do zvířecích kůží. Staraly se o správný chod lesů a o jejich bezpečí. K narození jedné z nich Divoženky nepotřebovaly muže; byly zrozeny samotnou přírodou.

     Města a vesnice byla převážně obydlena Mágy- osoby vzezřením nemálo podobné lidem stvořených bohem Aramonem. Vlasy i oči tmavých barev od hnědi kmenů stromů po čerň samotné tmy. Jejich vysokým tělem však prostupuje silná tajemná Magie, která jim svými kouzly darovala moudrost a staletou dlouhověkost.

     Jasnovidci byli drobní hubení mužíčci a stejně jako jejich ženy, Vědmy, se oblékali do bílých kápí, v nichž jako Poutníci, Cestovatelé, obcházeli svět a sdíleli s ním své věštby a vize. Ovšem již od svého narození byli zbaveni zraku všedních očí. Bohyně je však obdarovala zrakem vnitřním a oni tak mohli zahlédnout vše, co očím zůstávalo skryté; obrazy mnohých možných budoucností.

     Rachelienové byli rasou trpasličích, avšak velice statných mužů a žen obývajících podzemí vysokých hor, v jejichž jádrech žijí společně s nesmírně inteligentními draky.

     Elkarnové, Vodní Obyvatelé, byly svou svrchní částí těla, ačkoliv azurově modrou a lesklou jako hladina moře, velice podobni vznešeným Dotheinům, nohy jim však nahradily dlouhé štíhlé ploutve pokryté stříbrnými šupinami a mezi štíhlými prsty jim rostly průsvitné plovací blány.

 

     Zatímco se Selenia kochala krásou a mírumilovností svého světa, na Aramonově Zemi vypukly první nepokoje. Bůh doufal, že si jeho lidé uvědomí nesmyslnost válek a vzpour, ale jak roky na Zemi ubývaly, pochopil, že se zmýlil. Lidé se zabíjeli navzájem, válčili spolu a Aramonovi nezbylo nic jiného, než na ně sesílat  boží tresty.

     Brzy si Selenia všimla Aramonovi nespokojenosti. Vší mocí toužila svému drahému pomoci, on však byl zaslepen zlostí a závistí k jejímu příliš dokonalému světu, že její rady nebral na vědomí.

     Svět lidí byl brzy pohlcen přílišnou zlostí, nenávistí a temnotou. Aramonovi časté návštěvy Země v něm probouzely zlé myšlenky a pocity. Ze všech božských sil se snažil vzdorovat zlu, které na Zemi panovalo, ale temnota, která pohlcovala jeho rozum i srdce, byla silnější než on. A Aramon se rozhodl zničit Eleanadii.

 

     Jako starý nemohoucí Poutník, vydal se Aramon na pouť skrze Seleniin svět. Snažil se šířit paniku a strach a temnotou, kterou v sobě nosil, toužil napadnout mírumilovná srdce všech Obyvatel, však zjistil, že jeho úsilí je zbytečné. Bytosti na Eleanadii měli v sobě tolik dobra a lásky, že veškerou zlobu a hněv v sobě odehnaly pryč.

     Aramon začínal být více a více rozhněvaný. Nesnesl jediný pohled na tichou a překrásnou Selenii, nesnesl nic, co by se týkalo jejího dokonalého světa. Však netušil, jak by se mohl Seleniina světa zbavit.

     Bohyně se projevila jako velice silný protivník. Vycítila, že Aramon chystá něco zlého. Proto se vydala na svoji Eleanadii a nechala zrodit silnou a nesmrtelnou eni-en, jedinou Dvoukrevnou  na celé planetě.

     Rozezlený Aramon ztrácel již veškeré naděje ke zničení Eleanadie. Tak navštívil Zemi svou.  A pohled na člověka, tvora, jenž hnal celou jeho planetu do záhuby, vnutil mu úsměv do tváře.

     Bohové jsou nesmrtelní. Toť jejich úděl. Proto Aramon  nemohl Selenii usmrtit. Však vzdálená vzpomínka na první družku Lienedeu vnukla mu nápad.

     A tak Aramon svými jedy bohyni otrávil a uložil ji tak k věčnému spánku. A konečně mohl uskutečnit svůj plán ke zničení Eleanadie…

Autor Aiury, 14.04.2014
Přečteno 567x
Tipy 8
Poslední tipující: Elisa K., heker-1, angelicek, Draconian, Jort, Favi
ikonkaKomentáře (111)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Strašně dobře se to čte, takže hned běžím na zastávku, aby stihla autobus co mě odveze do první kapitoly ;)

22.04.2014 13:37:24 | Elisa K.

Páni, děkuju mockrát!!!! :) :) :)

22.04.2014 13:50:52 | Aiury

Už jsem to četla, nevím kdy, ale jsem si tím jistá. Bylo to jiné? Možná, ale stále je to lákavé k pokračování.

Mé srdce soucítí s tím raněným božským mužem a jeho egem. Oni jsou tak křehci, když na to přijde. :-)

14.04.2014 19:55:03 | Volfgang

Děkuji moc za přečtení :) Jo jo, už jsem to tu měla vložené, ale musela jsem to opravit. Tedy ty bytosti v Eleanidii, nechtěla jsem použít elfy, tak jsem si vytvořila nové ;) :)

A ano, muži jsou, svým způsobem, velmi křehká a občas i zlomitelná stvoření.... ;) :D

14.04.2014 19:57:38 | Aiury

Ahoj, mě zatím fantasy literatura také spíše míjela, ale po přečtení Tvého příběhu možná změním názor. Tedy alespoň co se Tvého vyprávění týká. Jakmile budu mít chvilku volnou, ráda se opět začtu... Těším se na pokračování.

14.04.2014 17:52:54 | AndreaM

Já Ti mnohokrát děkuji! Není větší pocty než té, že i ten, koho se tenhle žánr vyhýbá, se do toho začte :) Mockrát děkuji! :)

14.04.2014 18:04:38 | Aiury

Hehe, to je diskuze jak má být...řeší se oblečení a ňadra:-)

Tak, musím říci že se mi to líbí, i když nejsem fanda fantasy. Jde vidět, že chceš studovat češtinu, máš to dosti spisovné.
Vidím, že fantazii i nápadů máš na rozdávání....jen je tu toho hrozně hodně na malém prostoru. Navíc někdy to spíš připomíná...nevím jak to říci...že prostě nevyprávíš. Ty informace o rasách mohli být například aplikovány přímo do příběhu...například že je hlavní hrdina/ka potká.

Jinak je to fajn a určitě budu číst dál:-)

14.04.2014 17:20:02 | Draconian

Děkuji moc za přečtení! :) Jojo, jsem si tak nějak vědoma toho, že tam je moc informací, ale tak nějak jsem chtěla popsat to prostředí, ty obyvatele... ale popis nebo vyprávění nejsou mojí silnou stránkou :D A u těch ras je to jen stručný popis, jen tak, na okraj ;)

Každopádně ještě jednou děkuji za přečtení a za tip a za komentář :) :)

14.04.2014 17:23:20 | Aiury

rádo se stalo, slečno :-)

14.04.2014 17:25:05 | Draconian

A z nekonečné lásky máme jen další zlomené srdce... :D Kdyby byl Aramon co k čemu, pošle na Eleanadii Adama s Evou a řekne jim " milujte se a množte se" :D

PS: Zlato, jak vypadala Selenia? Byla to kočka?:)

14.04.2014 16:06:05 | Favi

:D :D No jo no, si nevybereš, ani když seš "bůh" ;) :D

P.S. Jasně, že to byla kočka, jak jinak ;) byla přece bohyně, né :P :D

14.04.2014 16:20:33 | Aiury

To že je bohyně, nemusí znamenat, že to je kočka :) Takových bohyní jsou dnes plné ulice. A zázrak žádný :D Má šaty, nebo chodí nahá?:) Nebo se vznáší?:) rád bych to věděl, protože nechci autorovi ubírat jeho autorská práva, a něco si jen tak sám představovat :)

14.04.2014 16:27:50 | Favi

Jenže tahle bohyně JE zázrak! :D A nemusíš se bát, klidně si jí představ, jak chceš ;) Od toho to přeci je "fantasy", ne? Že podporuje a nutí pracovat naší fantazii ;) takže se v tomhle případě o žádný autorský práva bát nemusíš :D

Ale pokud to přeci jen chceš vědět... ano, vznáší se, nahá ale není. Je oblečená do lehkého bílého hávu se zlatou přeskou a zlatavým páskem pod ňadry... ;) :)

14.04.2014 16:37:47 | Aiury

Dělám si špagety. Tak doufám, že se mi to samou zvědavostí nepřipálí...:D řekni mi ještě o těch ňadrech teda:) Jak vypadají v měsíčním svitu?:) Nechci si to představovat... Chci to slyšet od tebe :)

PS: Tak teď se modlím, aby měla Eleanadie svůj měsíc:P

14.04.2014 16:52:52 | Favi

Připálit špagety umí jen opravdovej umělec ;) :P :D

14.04.2014 16:55:47 | Aiury

:D má hned tři měsíce! :D

Jako ode mne? To tu mám popisovat ženská ňadra? Já, žena? :D

14.04.2014 16:55:10 | Aiury

Tři??? :D Jupíííí :D

Dobře.. Tak ty ňadra si představím já :) Oči?:) To zvládneš, ne?:) Ale alespoň na pět vět, do sebe zapadajících :) Ať si tu můžu povzdechnout "áááchhhh" :)

14.04.2014 16:59:04 | Favi

Oči zářivé jak třpyt blýskavých hvězd
svedly nejednoho boha z cest
oči šedé jako mraky bouře
se směsicí bílého kouře
s přidanou hnědí skořice
obklopovaly čerň lékořice...

Nevím, je to narychlo sesmolený :D Ale snad je to k představě dostatečný ;) :D

14.04.2014 17:07:15 | Aiury

Pááááááááániiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!! :)

ááááááááááááááááchhhhhhhhhhhhhhh...! :))

jsem paralizován :)

14.04.2014 17:09:22 | Favi

kecko -_- :P :D

14.04.2014 17:09:59 | Aiury

Vážně :)) Právě si udělala zázrak :) jako bohyně, co je skutečná bohyně, protože dělá zázraky.. :)

14.04.2014 17:11:31 | Favi

Ale! Teď se červenám! :3 Já a bohyně? Sím tě :3 :D

14.04.2014 17:13:15 | Aiury

Varovali mě, že zaplétat s bohy se nemá :) Ale nemůžu si pomoct..:) Dokázal bych si tě představit i jako Selenii ..:) V odlesku měsíčního svitu, všech třech měsíců :)

14.04.2014 17:25:17 | Favi

... a s ňadry minimální velikosti typu Cé... v tom svitu měsíce... ;) :D

Mě? Jako Selenii?? :-O

14.04.2014 17:31:15 | Aiury

Já ty božské velikosti nepoznám... "cé" je tak akorát?:)

PS: Je Selenie bosa?:)

14.04.2014 17:42:43 | Favi

Tak akorát do dlaně ;) :D Ano, je bosa ;) jako ranní rosa... :P

14.04.2014 17:46:52 | Aiury

Tak přesně takhle si představuju Selénii :) Akorát se bojím, jestli jí tam nahoře není zima...:) Vesmír je velký a studený ...:)

PS: A taky mě mrzí, že neumí skládat slova do sebe, tak jako ty. Vytiskl bych si ji na plakát a nalepil postel..:) Pak by mi každou noc a každé ráno, něco připomínal :)

14.04.2014 17:59:12 | Favi

Já Ti děkuji za poctu, kterou jsi mi složil :) A co by ti připomínal? Omlouvám se za svou zvědavost :3 :)

14.04.2014 18:03:32 | Aiury

Kdyby to šlo říct tak jednoduše, básníci by byli bez práce... :)

PS: myslíš, že Selenie si ještě někdy Aramona vzpomene?:) Nebo je to definitvní?:)

14.04.2014 18:09:16 | Favi

To nevím, třeba to s ním úplně nevzdá ... :) A třeba zase jo ;)

14.04.2014 18:11:19 | Aiury

dělám překlepy :D to je z toho, jak se mi třesou ruce :P

14.04.2014 18:10:12 | Favi

Z čehopak?? :D

14.04.2014 18:15:19 | Aiury

Ze Selenie..:) úplně mi popletla hlavu...:) Bohové musejí být šílení ...:D Dostanu z toho horečky. A budu mluvit ze spaní...:) Vykřikovat její jméno... :P Zatím co bude přemýšlet, jestli se vrátit k Aramonovi, nebo ne...:) Bohyně jsou kruté, že?:)

14.04.2014 18:18:26 | Favi

Ani se nechi ptát, při čem vykřikovat její jméno ... :P
Ano, bohyně jsou kruté... krutopřísně kruté ;) ... ale jsou nádherné, honosné, vznešené... takže se to hezky "vykompenzuje" :P

14.04.2014 18:28:49 | Aiury

Při spaní ... hahaha :D
Bohyně musíme uctívat :) Není možné je zneuctívat :) Zvláště ty dobré...:) Je jich málo :)

PS: Pokud teda samy nechtějí :D A nenutí smrtelníky říkat " řekni, že jsem tvá zlobivá bohyně! " :D

Tady hřmí... myslíš, že se Selenie zlobí? když o ní takhle mluvím...?:)

14.04.2014 18:35:51 | Favi

:D :D Tak samozřejmě jsem nic jiného než spaní nemyslela ;) :P

Spíš bych řekla, že Aramon k tobě stáčí svůj hněv... Asi žárlí na tvá slova :D

14.04.2014 18:38:09 | Aiury

Bůh žárlící na smrtelníka?:) nedivím se, že se mu lidé na té jeho planetě pozabíjeli...:D

PS: Je asi fakt nasranej... Tady padají kroupy jak tenisáky ! :D řekni mu, že jestli mi rozbije auto, nepomůže mu ani Zeus :D Pokud by teda za to nechtěl vyměnit Selenii ... To bych vzal:)

14.04.2014 18:49:02 | Favi

:D :D No nevím, asi by to vzal, teď když je Selenia v hlubokém spánku... i když... zase mlčí... a kdo netouží po ženě, která mlčí? :D

14.04.2014 18:51:37 | Aiury

žena, která mlčí?:) Tak to radši nasraného aramona :)

14.04.2014 18:55:26 | Favi

Tak to jsi snad první muž, od kterého to slyším ;) :D Někteří ženám radši pusu zavírají, než aby nás poslouchali... :P

14.04.2014 18:56:59 | Aiury

To je tím, že vedle mě ženy většinou mlčí :)

PS: Ale já se bavím o Selenii... Ona je bohyně, ne?:) Nebo si mi lhala?:(
:)

14.04.2014 18:59:17 | Favi

Samozřejmě, že nelhala... bohyně v plné kráse... ;) Tak vznešená! Že i...

hlas se jí vznáší jako pírko v lehkém vánku...
bosa tančívá v květech heřmánků...
překrásná je, v tom božím polospánku...
;)

14.04.2014 19:03:50 | Aiury

Tyhle verše Ti pošeptala ona?:) Takhle lákat umí jen bohové, totiž :P

14.04.2014 19:11:20 | Favi

A lákat k čemu, milý pane? :P To jen na návštěvu poslala mi její dceru Múzu :) ;)

14.04.2014 19:12:57 | Aiury

Jak to děláš?:D

14.04.2014 19:14:45 | Favi

Co jak dělám? ^_^ :D

14.04.2014 19:20:53 | Aiury

Noooo... "to" ?:)

14.04.2014 19:29:03 | Favi

Jaké "to", V tomhle případě mě Múza nějak rychle opustila :D Nechápu :D :P

14.04.2014 19:31:52 | Aiury

Jak děláš to, že se mi třesou ruce...?:)

Stačí?:)

14.04.2014 19:46:04 | Favi

Samozřejmě že vím, že myslíš Selenii :3 ^_^ My, pozemšťanky, jsme totiž na to, abychom mužům roztřásly ruce, příliš krátké... a tuze přízemní :P to dokáže jen a pouze nadpozemská bohyně... Ale jak, to nevím... nešeptá mi v odpověď ;)

14.04.2014 19:51:45 | Aiury

Tak v tom případě... Jestli mi tu aramon seslal kroupy... Nevím co udělá
Selenie, až bude žárlit na tebe ...:)

PS: To fakt nevím ...:¨)

14.04.2014 19:55:44 | Favi

Sešle na mě potopu světa! :P Ačkoliv... nevím, proč by měla? :)

14.04.2014 19:59:24 | Aiury

Tak asi nic neudělá... Já nevím, proč by měla... :) V ženách se prostě nevyznám :)

14.04.2014 20:04:47 | Favi

A já se nevyznám v mužích ;) A Selenia zjevně také ne... :)

14.04.2014 20:06:19 | Aiury

:D Já ji prostě miluji :) Ty jsi autor...! vnukni ji, ať mě také miluje :)

14.04.2014 20:11:36 | Favi

:D Téda, ty sis zakous´ sousto ;) Bohyně! :D
Nemusím jí nic vnuknout, řekni jí to sám, je přece vznešenou bohyní, je všudepřítomná, všude kolem náš! :P Třeba za tebou přiletí... na křídlech andělů... :P :D Někdy... někam... :D

14.04.2014 20:15:52 | Aiury

To pochybuji :) Nikdo nemá takovou moc a odvahu...:) Aby se stal smrtelným, jen kvůli mně ...:)

PS: to mi řekla i druhá sudička...:)

14.04.2014 20:26:08 | Favi

Tak láska je mocná čarodějka ;) a fantazie taktéž :P A Selenia může vše, je přece bohyně ;) A kvůli lásce? Myslíš, že by se nevzdala nesmrtelnosti kvůli lásce? I ona přese všechno božství pořád zůstává ženou... ;) :D

14.04.2014 20:29:56 | Aiury

že by měla třetí sudička pravdu?:) Víš ale ... Věří Selenie na lásku, na první pohled?:) Zeptej se jí prosím..:) Kvůli mně :) budeš takový můj dohazovač...jo?:D

14.04.2014 20:45:03 | Favi

Proč vždycky já? :D Pořád jen dohazovačka! :D I Aramona jsem jí dohodila, moc mi asi nepoděkuje ;) ...Ale ptám se... šeptá mi odpověď do ucha... chceš to slyšet? Teda přečíst si? :P :D

14.04.2014 20:47:58 | Aiury

chciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

PS: vyřiď, že se mi seká pc... A štve mě to... a dohání k šílenství :P

14.04.2014 21:15:57 | Favi

Láska na první pohled,
na první dotek,
plna krásných lichotek,
zdá se mi, příteli,
můj věrný ctiteli,
tolik lidská,
příliš lidská
na city mě
bohyně...

To měla bych pravit.
Však srdce mé,
tak naivní, tak zlomené,
říká, že
i bohyně
se dokáže
na první pohled zamilovat ...

Tak mi to zašeptala, Selenia, bohyně Tvá :3 :P :D

14.04.2014 21:25:44 | Aiury

A sakraaaaaaaaaa....:D :D :D

Ty mi chceš zlomit srdce, že?:) Pamatuj, že to mé je křehké a zranitelné :P

PS: a přesně tohle jí vyřiď :))

14.04.2014 21:29:46 | Favi

Bohyně říká, že to její je ještě mnohem křehčí ;) a omámené a zlomené a zhrzené... prý pořádně pošramocené... a přesto doufá ;) :D

P.S. A prý co znamená ten výtlem? Ptá se :D :D

14.04.2014 21:32:51 | Aiury

řekni jí, že tohle kluci dělají ...:) když jsou v rozpacích... Třeba tahají holky za vlasy :) Ale řekni jí, že to neznamená, že by neskočili do velké ohnivé sopky, kdyby museli...třeba kvůli jednomu jedinému jejímu úsměvu ...:)

PS: vyřídíš to?:) slibuješ?:) Je to fakt důležité :)

14.04.2014 21:39:57 | Favi

Vyřídím, slibuji ;)...
Prý jeden takový úsměv ti ze srdce a velice, velice ráda věnuje :)

14.04.2014 21:42:25 | Aiury

K čemu jsou mi křídla, když neucítím vítr na tváři...
(město andělů)

Odpověz jí to takhle :)

PS: a né že se prokecneš, že sem do ní blázen! prostě jakoby nic...:P Prostě jen předáváš vzkaz..:))

14.04.2014 21:48:37 | Favi

Předáno ;)Prý rozumí... ovšem až tam její moc nespadá... Prý si máš představit, že se jí koutky těch jejích vznešených úst lehce zvedají v náznaku úsměvu, který prý patří prý jen .... ;)

P.S. No dovol! -_- Jsem svatoušek, neprokecávám se ^_^ :D

14.04.2014 21:56:51 | Aiury

A já myslel, že je všemocná ...:) achjoooooooooooooo :D já věděl, že se nemám zaplétat s bohy :)

PS: Ale co teď?:)

14.04.2014 22:07:31 | Favi

To já netuším, jsem pouhý dohazovač, pouhá spojka... ;) Takže mě se neptej :P :D Já tě varovala! :3 :D

14.04.2014 22:09:21 | Aiury

počkej... já na něco příjdu :)

14.04.2014 22:25:00 | Favi

To jsem zvědavá! ;) :P

14.04.2014 22:27:49 | Aiury

Potřebuji víc času! :)

14.04.2014 22:41:08 | Favi

Na co?? :O :D Jsem nic neřekla přecí :P

14.04.2014 22:42:04 | Aiury

ten vykřičník... je!!! To psala ona? řekla to ona?:D řekni mi to :D

14.04.2014 22:43:05 | Favi

Nemůžu, nemůžu! Prý neudržím tajemství! :D Prý sám bys měl vědět :D :D

14.04.2014 22:45:08 | Aiury

Ta ženská mě dostane do hrobu :D tedáááá Selenie, bohyně všech bohyň...:D navíc mi aramon háže klacky pod nohy...já se zblázním...:D

PS: dobře... kritická situace...zeptej se jí, jestli se mnou půjde na kafe!:) A protože ona je bůh, je to otázka mého života a mé smrti :D

14.04.2014 22:48:49 | Favi

Prý jestli ses už náhodou nezbláznil ... Bohyně? A kafe?? :P :D :D

14.04.2014 22:50:08 | Aiury

ahá ááá :D:D:D

tak na pohár číše plné nadýchaných červánků?:D vyřiď jí, že jestli tam nemají automatku, tak se udrhnu k smrti :D :D :D

14.04.2014 22:52:22 | Favi

Pfff, to jí říkat nebudu,radši :D
Ale ano, číši plnou červánků už považuje za hodnotný mok, kterým by mohla smočit své rty... :D

P.S. Bacha na ní, netroškaří! :D

14.04.2014 22:55:34 | Aiury

to je mi jasný :D bohužel ani já ne:) to jí vyřiď :D

PS: a máme tu první hádku :D Tedy předpokládám, že žádný bůh diplomaticky nic řešit nebude :D

14.04.2014 23:04:43 | Favi

:D Prý jakou hádku? Bohyně se nikdá nehádá! Ti mám vyřídit :D :P

14.04.2014 23:07:02 | Aiury

Takže udělá co já chci?:) zeptej se:)

14.04.2014 23:08:07 | Favi

Takhle snadno se prý nedá... ;) Možná jen... na duši, co Ti uvidí... ;) :p

14.04.2014 23:10:13 | Aiury

Tak jí řekni, ať se podívá pořádně do mé duše:)

PS: Je bůh. Dokáže to :)

14.04.2014 23:14:49 | Favi

Dokáže... však jen při doteku... při pohledu do očí... ne ve vzdálenosti miliard světelných let... :)

14.04.2014 23:17:30 | Aiury

hm... tak to jí řekni...počkej, počkej...co jí řekneš....?!....:D

14.04.2014 23:27:01 | Favi

no to mi řekni ty, pro boha! :D :P

14.04.2014 23:28:08 | Aiury

Ať to radši neříká dvakrát :D:D

14.04.2014 23:27:30 | Favi

Uff, jako co, že by ses jí klidně dotkl? :D

14.04.2014 23:29:27 | Aiury

jo:) ale i to druhé :)

PS: a řekni jí narovinu, že tohle je pro mě nesmírně důležité :P

14.04.2014 23:31:14 | Favi

Prý je bohyně... musíš vysvětlovat "polopatě" :D

P.S. A bacha, je blondýna -_- :D :D Ovšem ne jako já! Já jsem chytrá! :3 :D :D

14.04.2014 23:33:09 | Aiury

zase se rouháš ! :) Selenie je velmi vtipná! a inteligentní! a pořád mluví! akorát ji neslyším, protože je pro ni ponižující se bavit s lidmi :) chápeš?:)

14.04.2014 23:36:22 | Favi

Věř mi- chápu. Vždyť jsem její "mluvčí"! Ani se mnou nemluví :D A to už je ovšem smutné... :D

P.S. Jak- pořád mluví? :D

14.04.2014 23:38:18 | Aiury

:D

14.04.2014 23:39:21 | Favi

Neodpověděls na PS :D

14.04.2014 23:40:19 | Aiury

No mluví... A já jsem za to rád. jen ji neslyším, protože ty nestíháš překládat :P A tak se nedovím všechno, co chci :P a mě zajímá všechno, co říká :)

14.04.2014 23:42:52 | Favi

Já? Já stíhám všechno ! :3 Jen komunikace s bohyní je těžší než se zdá... To jí řeknu, že tě zajímá vše, co řekne... možná změní svůj pohled na lidi... ;) :P

14.04.2014 23:44:35 | Aiury

a jaký byl její pohled na lidi předtím?:)

14.04.2014 23:47:34 | Favi

Však víš... dívala se na ně skrze své božské prsty... jako na rasu jí nedostačující ani po kotníky... ovšem teď, kdy poznala skutečnou moc těch lidských pocitů, možná... možná se začíná sama za sebe stydět ;) :D

14.04.2014 23:50:26 | Aiury

miluji ji čím dál víc :)

PS: tohle jí ale neříkej :) nechci aby se to dotklo jejího božstva :)

14.04.2014 23:53:41 | Favi

Myslíš, že by se jí to dotklo? Té "Křehulky"? :P :D

14.04.2014 23:55:11 | Aiury

nechci to riskovat :)

14.04.2014 23:56:00 | Favi

Dobrá, tvé tajemství jí neprozradím ;) :)

14.04.2014 23:57:09 | Aiury

to jsem rád... s ní je to jako chodit po tenkém ledě :)

14.04.2014 23:59:14 | Favi

Nevím, nevím.... aby to nezjistila sama... však víš- je všude. Všude dýchá, všude žije... :)

15.04.2014 00:01:46 | Aiury

pošli ji to jako omluvenku :) že jsem prostě ani nevěděl co dělám a říkám :)

https://www.youtube.com/watch?v=QL7HBqncZ8k

15.04.2014 00:22:27 | Favi

Heeeeey Hey Bejby :D Hu! Ha! :P

P.S. Mám se tě zeptat, zda máš hnědé oči...? :P

15.04.2014 00:26:38 | Aiury

mrcha :P

15.04.2014 00:14:28 | Favi

Tě pic, pak kdo se rouhá! :D :D

15.04.2014 00:16:04 | Aiury

Tedáááá.... Selenii, myslím :P

14.04.2014 19:46:30 | Favi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí