Husák s Jakešem ze mne udělali pravičáka, Klaus s Topolánkem levičáka...

Husák s Jakešem ze mne udělali pravičáka, Klaus s Topolánkem levičáka...

Anotace: ...anebo jsem byl vždy ve středu...

Při „sametové revoluci“ jsme měli mnozí z nás oči vykulené nadšením. Konečně budou svobodné volby a nebude cenzura!!! Huráááá!!! Já blbec... vždycky naletím, jsem tupej naivní trouba. Cenzura se nahradila zatajováním důležitých informací, zato čumět zpěvákům do postele a nadávat politikům máme povoleno. Ale koho mají mafiáni na výplatní pásce se nikdy nedovíme.

A svobodné volby? Chachááá... já idiot! Nemusím tady vymýšlet žádná vlastní moudra, jen budu citovat Jana Trefulku, se kterým v tomto plně souhlasím: „V demokratických volbách dnes nemohou uspět sebesilnější osobnosti, pokud jim stranické pokladny nezaplatí štáby poskoků, kteří se starají o jejich image a publicitu. Za těchto okolností nezvítězí zpravidla moudří a znalí, ale šikovní, protřelí, možná i průměrní a bezzásadoví. Ti potom vytvoří vládu a ministerstva obsadí podle svých potřeb a představ.“

A proč už nejsem pravičák, pane ODS, či pane Republikán? Kde je slibovaná solidarita boháče s chudým? Silného se slabým? Vychytralého s hloupým? Přežraného s hladovým? Smrdutého konzumenta kontra Příroda? Mám vám říct, kde tahle pro lidstvo NUTNÁ SOLIDARITA je? ...nebudu sprostej, k té nízkosti mne nedonutíte...
P.S. V prdeli.
Autor Aťan, 13.04.2008
Přečteno 478x
Tipy 23
Poslední tipující: isisleo, WhiteSkull, cevert, Orichi, Bíša, maena, Romana Šamanka Ladyloba, Eclipse, s.e.n, takova, ...
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..no..možná, když už se udělal jeden..krok zpět..
..uděláme jich víc..až zpátky do doby kamenné.. :-(
..(ale tam by zase stačilo.. vzít je..kyjem po palici)..
..vida i robot tvrdí BUC..
..koneváckonců..proč vlastně ne?

15.04.2008 09:44:00 | isisleo

...ta má roztržitost... :-))

15.04.2008 08:10:00 | Aťan

…solidaritu nikdo z nich nesliboval …to „bude líp“ platí jen pro ně …si špatně poslouchal :) …

15.04.2008 08:01:00 | WhiteSkull

Jasně, každej si to představoval tak trochu jinak. Snad až děti našich dětí ?

14.04.2008 12:08:00 | cevert

Nechci tu moc mluvit o politice (natolik se mám rád), ale myslím si, že vláda ODS má na růstu ekonomiky asi tolik, jako že já jsem přivedl do jiného stavu tetu Lucie Vondráčkové. Ekonomika byla nastartovaná dřív, než ODS přišli ke korýtku. Reformy jsou bezesporu nutné, ale lebedit si, že předražené státní zakázky a stamiliardové kopance zaplatí chuďasové - není to pravé ořechové. A ještě ke svaté trojici Klaus - Tošovský - Ježek. Kupónová privatizace bez právního mantinelu nám v 90tých letech zlomila vaz. Na tohle by měl bejt kriminál a né trafika na Hradě.

13.04.2008 14:50:00 | Aťan

Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti...

13.04.2008 14:46:00 | Bíša

Teď jen otázka - kdo krade míň :-D

13.04.2008 14:13:00 | Eclipse

kradou všichni levice i pravice

13.04.2008 13:03:00 | takova

Karel - souhlas... krom toho, za "vlády" ODS úroveň naší ekonomiky docela slušně stoupá :-)))

13.04.2008 12:06:00 | Eclipse

lidi, nedavejte levici hlas...porad je lepsi stagnace nez posilat nas zase zpet
robot: MHD...pekne, ale asi nic nevymyslim

13.04.2008 12:03:00 | zemědělec Karel Motyčka

Jakmile z levice vypadne ten ibmecil, nazývaný se Jyrkou Paroubkem a pak jeho přisluhovač Rath, budu šťastný a klidně jim za tři roky dám ve volbách hlas. :-)))

13.04.2008 11:44:00 | Eclipse

Plně se ztotožňuji s článkem.Je dobře napsaný.Jsou to i mé názory.
A koho budu volit? V žádném případě pravici.
Dám hlas levici,více jim věřím.

13.04.2008 11:36:00 | s.e.n

Reformy byly nutný a nutný i nadále budou. Jen to odskáče ta strana, která se nebojí je udělat a jež je právě u moci. ;-)

13.04.2008 11:29:00 | Eclipse

Sio, já mám depku z toho, že to co píše Trefulka, se více či méně vztahuje na všechny politické strany pravici - levici - střed - křesťany - zelený... Dokonce to vcucne i nezávislé kandidáty. Fakt je ten, že s lepším modelem ještě nikdo nepřišel. Jestli jo, tak já o tom zatím nic nevím. Mocnáře umí rozhejbat jen nasrané masy, nic jinýho. Tím rozhodně nechci podněcovat k násilí, chraň bůh.

13.04.2008 11:23:00 | Aťan

ikdyž možná když si to tak čtu, tak s většinou souhlasím, jenom bych nebyl tak pesimistický. ale to mě jistě časem přejde

13.04.2008 10:46:00 | zemědělec Karel Motyčka

je to pěkně napsané, ale nesouhlasím

13.04.2008 10:41:00 | zemědělec Karel Motyčka

Sice jsem sametovou revoluci ani nezažila(=))), ale z toho, co vidím kolem sebe, se hrdě hlásím k levici... Možná že se mi v životě budou měnit názory na politiku, ale nyní pravicí opravdu opovrhuji=))

13.04.2008 09:59:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí