Úspěšná léčba rakoviny

Úspěšná léčba rakoviny

Anotace: ...

.

Lidé jsou buňky Země a buňky v našich tělech jsou přesným ekvivalentem a zrcadlí každý vnější lidský akt. Jak tedy jednáme se Zemí, tak buňky v našich tělech jednají s námi. Veškeré problémy vycházejí z toho, že už dlouhá léta nemáme spojení se zdrojem, svým vnitřním Já, a proto se chováme k přírodě jako rakovina, kterou pak zase Země musí odstranit (doslova spláchnout) různými formami katastrof, aby se opět pročistila. Polarizační odpovědí je pak rakovina v našich tělech, na kterou nenalezneme lék, dokud se znovu nespojíme se svým zdrojem a netransformujeme vědomí. Už se to částečně děje, několik lidí to dokázalo a s tím úměrně se objevují i různé částečné úspěchy v léčbě rakoviny (např. včerejší zpráva o bezbolestné léčbě ultrazvukem). Kompletní vymizení rakoviny (a podobných smrtelných nemocí) tedy nastane, až se většina lidí synchronizuje se svojí podstatou a tím zharmonizuje život na planetě Zemi. Až přestaneme ničit přírodu (protože pak pochopíme, že tím ničíme jen sebe), bude zrcadlovou odpovědí harmonie v našich tělech bez jakýchkoli nemocí.

.
Autor 6thSun, 14.06.2011
Přečteno 568x
Tipy 35
Poslední tipující: Frr, Iva Borecká, zvířenka, Veselý Drak, Aťan, Juan Francesco de Faro, Marco, Bambulka, Javavia, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (20)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ANO - TOMU VĚŘÍM :-D ST*

17.08.2018 00:38:31 | Frr

Hele, my ji měli u nás doma dvakrát v odstupu 10let...ale myslím ,že to není tak jednoznačný" ubližuješ-dostaneš", ty důvody jsou hlubší, co třeba když ji mají děti,hmm? Asi chápu,co jsi chtěl říct, a možná to nemazání medu kolem huby je k něčemu dobrý-aspoń konečně vytáhneme na světlo ty zatuchlý témata,kterým se vyhýbáme...
Návrat k sobě-ke zdroji-NEZBYTNOST..
Bylo by hezké a já si to přeju,aby každý ucítil a začal projevovat svoji ozdravnou sílu,ku prospěchu planetě...
Díky.

21.06.2011 11:08:00 | zvířenka

Vzpomněla jsem si že kolikrát si můžeme připadat malí a bezmocní-což je fakt ale máme i moc ,jedinou myšlenkou změnit chod celé Země.Milovat bez podmínek,milovat a odpouštět sobě i druhým nedokonalost...sázet stromky,zalévat kytky,zachraňovat ptáky vypadlé z hnízda,v lese zvednout petku a odnést jí do odpadu.Dělám masáže shiatsu-japonská masáž-jednou jsem měla sen že dělám shiatsu matce Zemi...byl ohromě živý...máme šanci uzdravit sebe i druhé...ale čeká nás dlouhá cesta

21.06.2011 07:56:00 | la loba

Veselý Drak...krásné...pro pastelku si přijď ke mě-mám jich v práci tři kyblíčky a namaluj svět v barvách duhy...:-)))

20.06.2011 20:25:00 | la loba

Srozumitelné. Je poznat, že sluníčko se v Zemi vzhlíží
a dobře cítí, co ji tíží :)(:
Sluníčka paprsek laská Tvé kadeře, vidím se být Zemí
v celičké nádheře...
Silné jsou bytí vlny, viděno u moře - co ony umí...

Všechno se zrcadlí v jednom celku, jak líp to říct?
Snad si jdu pro pastelku - ozdravný obraz: Země ráj,
naplní Duši láskou - po okraj. Přes okraj láska přetéká,
kéž je to obrazem člověka.

20.06.2011 19:57:00 | Veselý Drak

No jasně není to vědecky prokazatelné ... je to opravdu jen názor...teda nevím jak to má 6thSun ale u mě je to názor s nímž se ztotož%nujia vůbec si nemyslím že pro ostatní musí platit...nebo spíš souhlasit.Jsou věci které opravdu člověk musí prožít a i pak je to pouze osobní poznání a druhý ti ho může vyvracet a ty pokud nemáš vědou podložené důkazy neobstojíš...Myslím že důležité je to co máme v srdci...jednou porozumíme kvantové fyzice a pak to bude jak ze sci fi,,,

16.06.2011 21:41:00 | la loba

loba, 6thsun:
mě přijde, že tam je až moc myšlenek... Když si z toho vyberu jen něco, tak to dává nějaký smysl.
-A ano, používám analytickou mysl (aspoň občas :-) ). Původně jsem nechtěl, ale pokusím se ukázat v čem vzniká spor. 1) v tom že se odvoláváte na nějakou autoritu (třeba čínskou medicínu), který já tak úplně nevěřím. 2) pokud argumentujeme tím, co cítíte, nedá se na to opět nic říct.

Kdybych to měl převést do ještě vědečtější roviny, tak téměř říkáte: "já to vidím takto". Tedy nějaký fakt dokazujete empiricky. (a já oponuji: ale to je proti rozumu (mému názoru:-) ) ) Uvedu příklad zázrakem- kdyby např. 6thsun říkal: viděl jsem řešení rovnice, nad kterou ewon přemýšlí. Co bych na to mohl říct? Pro mě by to bylo logicky nevysvětlitelné (jak je možné, že to viděl), 6thsun by rovnicím vůbec nemusel rozumět...
... nechám to být, než se do toho zapletu ještě víc.

Pro mě je to o čem píšete- velice neurčitě- spíš pohled na život, nějaký vztah k prožívání. A já jsem dospěl k tomu, že žít čistě racionálně se nedá. Západ sice předhonil východ právě v používání rozumu, ale nedá se říct, že ve všech směrech, na to zatím rozum nestačí...

16.06.2011 20:01:00 | ewon

Jště poznámka-nesoulad s přírodou popisuje tradiční čínská medicína např.tak že nerespektujeme roční období-pracujeme v noci,v zimě brzy vstáváme a naopak,jíme nevhodné potraviny...příroda se nemstí ani vesmír je to reakce na naši reakci...jak pravil Buddha -napjatá struna praskne,povolená nezahraje.žijeme v extrémech...milovat sebe znamená přestat ničit přírodní zdroje...Takže pokud vyleješ do wc čtyry paví očka tak na devadesát procent nedostaneš rakovinu proto že tě paví oka proklejou a nebo bůh ztrestá...spíš to znamená že si nevážíš života druhých a tedy ani svého a pak záleží jak budeš pokračovat...tak jako k rybkám se zachováš k sobě tím že nebudeš žít s radostí a schutí že se budeš ničit emocemi i jinými jedy protože ti to bu\´d bude fuk a nebo budešnevědomý...prostě dokud tu rakovinu nedostaneš neuvědomíš si že život v jakékoli formě je zázrak...to jsou názory které jsem slyšela,přečetla a ztotožnuju se s nima a zatím mi podle nich nejde moc žít ale nevzdávám to...

16.06.2011 10:53:00 | la loba

Já bych ti ewone hrozně rád odpověděl, ale jednak to dost dobře nejde, protože v tom je skrytej paradox: pochopíš to teprve tehdy, až to vnitřně ucítíš, až tvá analytická část mozku, zatím evidentně velmi hlasitá, ustoupí hlasu buněk, neboli informacím, které máme všichni společné. Dřív to není možné a pak, až to ucítíš, nebudeš už mít potřebu se ptát, v tom je ten paradox. A pokud na tom přece budeš trvat, tak já to stejně líp než la loba nedokážu:-)

16.06.2011 08:27:00 | 6thSun

asi jsi si to špatně přečetl...jde tam hlavně o stav vědomí,ne že zašlápnu brouka a hned mě smete tsunami...stavem vědomí ovlivňuju svůj fyzický stav i stav celé planety...to nám nedocházi...jak jsem již psala je myšleno že jsme modelem...krev -řeky...

16.06.2011 07:42:00 | la loba

dneska byl den hledání ve slovníku... už jsem hledal ontologie, marxismus, socialismus, teď transformace. :-)
To že to visí ve vzduchu, to nepopírám. To že je to pravda, se mi nezdá. Upřímně řečeno já mám taky občas takový vize, že všechno není jen náhoda a je nějaká spravedlnost, když se to tak vezme...
Ale tohle na mě působí tak, že jako když vyvraždím velryby, tak dostanu rakovinu- to mi přijde trochu moc. Neříkám, že se kvůli tomu maj velryby vraždit. Vcelku beru i to že lidi maj jít do sebe, ale ne kvůli takovejmhle důvodům.

(jo bych taky přiznat, že mi přišlo, že to má dost tipů a taky jsem si do nikoho dlouho nerejp- ale fakt mi to přijde až moc tohle- vyloženej aštar to pravda není...)

15.06.2011 22:38:00 | ewon

Jo ewone transformace si najdi ve slovníku cizích slov pak pochopíš...a nebo přetransformuješ...myslím že ta úvaha je pravdivá když jí šestý slunce neopsal a napadla ho a přitom napadla víc lidí tak je to asi ve vzduchu...

15.06.2011 20:08:00 | la loba

Tedy pardon ze se do toho furt cpu ale ja cetla a od sveho ucitele taiti slysela ze jak to funguje ve vesmiru a na Zemi tak to funguje i v nas jakobychom byli zmenšeným modelem.vše je propojene-ublizim sobě ubližim Zemi a naopak,rakovinu způsobuje nejen toxický odpad a látky ale také neláska śtrach apod.Co ty na to šestý slunce?

15.06.2011 18:47:00 | la loba

Tak jo... ale chci razítko, že za to ručíš. :)

15.06.2011 16:30:00 | Aťan

věřím, že 6thSun má lepší postřehy, ale tohle mi fakt přišlo hodně slabý. Možná bych byl i rád za trochu kosmický spravedlnosti... ale nevím jak rakovina souvisí s odpadky nebo jaderným odpadem- jedině tak, když ta rakovina je těmi odpadky způsobena, ale zase tím to působení není přímý... (tj. kdo ty odpadky udělal nenese přímý následek, neřkuli kdyby došlo k nějakému paradoxnímu působení typu, že kdo je vystaven mírnému znečištění prostředí, je odolnější než ten kdo žije v čiré přírodě...)

Možná jsem to nějak metaforicky nepochopil. Co se myslí tou transformací vědomí? To, že budem třídit odpadky, meditovat nebo radši nic nekupovat?

15.06.2011 16:11:00 | ewon

...
"jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá"
nelze jen brát ... to je prostě fakt ... zajímavá úvaha ...

15.06.2011 13:53:00 | Bambulka

Vše co jsme přírodě dali, a dáváme, to nám vrátí. Ve formě nemocí, katastrof apod. Zapomněli jsme se dívat kolem sebe, zaposlouchat se do zpěvu ptáků a šumění stromů. Znečiš´tujeme přírodu odpadky, jaderným odpadem, umělohmotnými výrobky, s kterými si příroda neporadí...tak co můžem dostat na oplátku...

14.06.2011 19:17:00 | Javavia

Ty jseš dobrej! :))Sice je to jen plácnutí do vody, ale aspoň něco. Na druhou stranu se toho dá zneužít. Harmonizace s přírodou je fakt, který většina potlačí jen díky neustálé potřebě někomu něco dokazovat a mít tak lepší místo na slunci. Kdo se dokáže zastavit a říct si-proč se pořád honím?-Zjistí, že jsou podstanější věci na světě. A kdo to nedokáže, tak rak mu to připomene.. :))

14.06.2011 14:42:00 | Sleepwalker

Nikde jsem to neopsal, jedině ze svých buněk :-)

14.06.2011 12:27:00 | 6thSun

St M.Ruizovi a jinym kteří na to přišli předTebou.Logicky co vydám to dostanu,každý můj čin má dopad na celou planetu Zemi.Chceme se ale uzdravit?Chceme vůbec žít?Milovat?Pečovat?Myslím že v obchodním centru asi ne.Přála bych všem chvíli sledovat let orla v přírodě,divoké kozy v opuštěných horách...

14.06.2011 11:42:00 | la loba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí