Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 22162 záznamů. Zobrazuji 15916-15930.

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

No to byl samozřejmě pokus o vtip s tím Čapkem naživo. :-D
Jinak je to opět věc úhlu pohledu. Všelijací lidé jsou, myslím, v každé době, dobří i špatní i úžasní. Tak proč by nebyli i teď.

07.05.2015 23:24:13 | A42reagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

...taky jsem koukal na
http://en.wikipedia.org/wiki/Humanitarian_bombing

a překvapilo mě, že na wiki vůbec něco je. Moje osobní dojmy- vůbec bylo mi tehdy asi 14, vůbec si nepamatuju, co Havel říkal. Upřímně ani nevím, kdo koho bombardoval. Zajímavé je, že bez těchto znalostí si říkám, že Miloševič je ten špatnej... (to jméno si pamatuju z té doby). A že se tam vlítlo proto, že byl na někoho zlej (na koho to přesně taky nevím)...
... tj. dodávám: je dobře, že tam vlítli. (to že to není pod OSN, jsem tehdy vůbec neřešil).

Nemyslel si totéž i Havel? :)
Proč si oba myslíme podobnou věc? Je to náhoda?

Tj. v jistém smyslu naznačuju, že televize člověka, který letmo sleduje zprávy zformuje přesvědčení, kdo je dobrej a kdo zlej.
Dospělý člověk- byť se o věci nezajímá (=nezná fakta) může mít takovou tu kontrolku: oni můžou kecat (v TV) a dějiny píšou vítězové...

dodám jinou věc: Taky si vzpomínám, že jsem byl pro válku v Iráku, protože ten Sadám je přeci zlej a protože tam má ty jaderný zbraně... Tj. není to zrovna hodnej hoch. Tak si to vlastně zaslouží... (to už jsem byl o něco starší). Taky si vzpomínám, že po 11. září jsem čekal nějakej brutální antraxovej útok.

už radši mlčím- je to zas odbočka od tématu. (i když možná jen zdánlivě, když jsou oba dramatikové :).

07.05.2015 21:22:40 | ewonreagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

"humanitární bombardování" mě na Havla nikdy nepřestane mrzet -SMUTEK..:-D ST

07.05.2015 20:06:48 | Frrreagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

jojo, snažím se Ti rozumět, a rozhodně nejsem nějak politicky vyhraněný, natož hádavý :-D
no, raději se budu babrat sám v sobě, tam vidím neomezené možnosti :-DDD

07.05.2015 20:00:30 | reagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

Dobře, tak Čapka jsem naživo nezažila. :-)))

07.05.2015 18:22:09 | A42reagovat

SRANDA BUDE Publikoval(a): Amonasr | Básně » Ze života

;-))) přesně tak.

07.05.2015 18:11:36 | bogenreagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

No nejsme zase tak moc jiná generace milý Amonasře. To přece vidíš z mých komentářů, z toho na co reaguju, že si to pamatuju. :-)))

07.05.2015 18:10:55 | A42reagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

NESOUHLAS!!! :-DDD
četl jsem od Havla kde co, poslouchal ho, a často mě štval, ale žádné pokrytectví jsem nezaznamenal. naopak - většinou si uškodil svojí neobratností. a raději teda beru ty americké zájmy, než ruské "bratrství"!

lidi z "králikáren" bych nepřeceňoval - dav se většinou mýlí.

07.05.2015 18:10:40 | reagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

rozuměli by si?

kdo ví, dělí je jen doby...
aneb když dva dělají totéž, možná že nejdem protěž...

tahle slova znějí vážně
a tak zcela vážně říkám, že se máme až moc dobře
pěkně v teple se nám to kecá o míru...

07.05.2015 17:37:24 | básněnkareagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

Máš pravdu, ale je poměrně těžké v dnešní nehumánní době naplnit škatulku humanista. Nic není jednoduché a černobílé. Historie to zhodnotí až po delší době.

07.05.2015 17:10:39 | Lighterreagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

Když je tu zase "pošťuch k zamyšlení", zkusím jiný úhel pohledu.
Toho prvního doba nevystavila do role, v níž být nechtěl a ve chvíli, kdy na ni nebyl připraven. Toho druhého ano. Nemusel tu roli přijmout, leč udělal to. To vidím jako velmi odpovědné.

A na odlehčení jiná poznámka - ironie je, že označení robot se ale používá pro něco jiného než jak původně v dramatu bylo. Dnešní hantýrkou by to byli androidi.

07.05.2015 15:55:16 | A42reagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

ono to (humanitární bombardování) vytržené z článku vyznívá fakt blbě, ale to skoro všechno, co vypadne ze souvislostí (třeba nikdy nevyřčené Plzákovo 3x zatloukat)...

V překladu z francouzkého článku do češtiny:

Domnívám se, že během zásahu NATO v Kosovu existuje jeden činitel, který nikdo nemůže popřít: nálety, bomby, ty nebyly vyvolány ze zištných zájmů. Jejich povaha je výlučně humanitární: to, co je zde ve hře, jsou principy, lidská práva, jimž je dána taková priorita, která překračuje i státní suverenitu. A to poskytuje útoku na Jugoslávskou federaci legitimitu i bez mandátu Spojených národů. Ale na základě své osobní zkušenosti jsem stejně silně přesvědčen, že jen čas dovolí objektivně zhodnotit to, co se děje v těchto dnech v Jugoslávii a dopad na NATO.

07.05.2015 15:16:44 | reagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

Každý občas udělá chybu. Asi je těžké mít moc a nepo...t se z toho.
Lepšího představitele země jsme po revoluci neměli. Ve světě je uznávaný pořád. Jediný z politiků, za kterého se nemusíme stydět.

07.05.2015 14:54:53 | MARKOreagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

Je to takovej citát nejspíš od věci:

" Other countries which condemned the bombing were Russia, Belarus, China, India, Iraq, Syria, Libya and Algeria. Iran also condemned the bombing by calling the campaign 'illegal'"

http://en.wikipedia.org/wiki/Legitimacy_of_the_NATO_bombing_of_Yugoslavia

Říkám si, která z těch zemí není nepřítel USA. :) Indie?

07.05.2015 13:35:07 | ewonreagovat

HUMANISTÉ Publikoval(a): Amonasr | Miniatura, hříčka » Filozofické

Ty jsi takovej náš čupr "profesor" :-)

07.05.2015 12:35:33 | Kettreagovat

© 2004 - 2025 liter.cz v1.8.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel