Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 508 záznamů. Zobrazuji 106-120.

Revoluce bez krve?! Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

...a ještě dodatek - pak ještě existuje finanční sektor Švýcarska, a tam se to teď pěkně houpe. Doporučuju poslední Respekt č. 7, nebo The Economist.

Bankovní tajemství mají Švýcaři zavedeno od r. 1934, ale v krizi to v r. 2009 konečně začalo praskat ve švech. Naše Mostecká uhelná na to po zásluze doplatila, následovat budou další syčáci. Podle posledních propočtů vyšlo najevo, že státy kvůli "daňovým rájům" přicházejí ročně o 3,1 bilionu dolarů. Evropa se konečně letos proti masovým únikům černých peněz taky začala bránit. KONEČNĚ!!! Já na to čekám 20 let, kurňa!!! Samozřejmě se v boji vytáhlo i proti Normanským ostrovům, Karibiku, Hongkongu, Singapuru... atd.

17.02.2012 19:17:42 | Aťanreagovat

Revoluce bez krve?! Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Češi dělají, ne že nedělají - ale masmédia mlčí a blogeři je nahrazují. Takže tady máš pozvánku na březen:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1202/holesovska-vyzva

Tiskárny chrlí plakáty, samolepky, placky...

Samosprávu netřeba vymýšlet, švýcarské kantony mohou být něco jako naše kraje:

http://atanova-zasuvka.blog.cz/1112/proc-se-vladci-boji-svycarske-prime-demokracie

A tady je to podrobnější, už dávno rozpracované na naše podmínky:

http://www.hzpd.cz/navrh-obcanske-ustavy/

Když to Stalkere shrnu, máš nesporné ST za to, že jdeš správným směrem. Před rokem tento názor mělo jen pár stovek lidí, dnes jsou to tisíce, a postupem času bych nám všem přál, aby nás byly statisíce. Rozjezd díky Holešovské výzvě 8. 2. 2012 je slušný. Sleduj Slávka Popelku, masmédia ho jednoho krásného dne budou muset přestat ignorovat, spojil roztříštěné protikorupční organizace v jeden proud. 15. 3. 2012 by to mohlo být v Praze slušný, když se nic nepokazí.

17.02.2012 18:56:18 | Aťanreagovat

Ekonomika pro lidi Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Politické

Zmizel koment, že souhlasím... (že by mafie měla tak dlouhé prsty?..:)

16.02.2012 09:52:03 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Opr. ty

12.01.2012 13:08:31 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

dodatek: vypíchal? Tak ti jsi vážně Arabka???

12.01.2012 13:07:06 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vysvětlení č. 7

Vladane, vidím, že o té kauze nevíš zhola nic, přesto bys rád diskutoval. Držím palce na nové adrese.

12.01.2012 13:06:00 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vysvětlení č. 6

Přiznáváš, že názory protistrany neznáš, ani tě nikdy zajímat nebudou.

Vladane, na Libres se skvěle hodíš, už tě tam nebudu kontaktovat, čestné pionýrské. Nezapomeň tam hodně poklonkovat, nebo se nám vrátíš zpátky. Zeptám se Marka, Petra a Honzy, jestli ti také, jako já, závidí registraci na Libres. :-) :-) :-)

12.01.2012 12:40:08 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vysvětlení č. 5

Vladane, stačí se jen trochu namáhat získat informace z obou stran, abys věděl víc. Ale to je pracné, viď?

Mimochodem - já tady nestřílím, ...a ty jako arabská žena asi nevypadáš, předpokládám. Jenom sis nadělal do kalhot z rizika zablokování, to je všechno. :-) :-) Jako ten Čech z výše uvedeného vtipu...

12.01.2012 10:48:36 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

...anebo ti to můžu napsat do komentáře na Libres? :-) :-) :-) prosím... :-)

12.01.2012 10:23:57 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vysvětlení č. 4

Vladane, říkáš (a já s tebou naprosto souhlasím): "...nestačí mi prohlášení Aťana, že křivda nastala."

Proto v níže uvedeném odkazu (který možná neotevřeš ani si ho nepřečteš, jinak by ses takhle neptal) je pohled OBOU stran.
http://www.liter.cz/tak-jo-odpovedni-hajzlove-z-libresu-popovidame-si-o-slusnosti/

Oni se k tomu mohou na Literu vyjadřovat, my zablokovaní na Libresu nikoli.

Pak dál píšeš ještě toto: "Při své inteligenci ti musí být jasné, že dříve nebo později ti buď já zamknu přístup nebo mě zamknou účet. Co z toho je tvým cílem? Nebo tě něco takového vůbec nenapadlo?"

Napadlo - ale tam, kde není možnost se svobodně vyjádřit, přijdou v rámci rovnováhy a spravedlnosti i úskoky.

Napadl mne vtip, který vznikl po 2. světové válce:

Jugoslávec: "Když jsme potkali fašistu, tak jsme ho sejmuli:"
Čech: "To my chtěli taky, ale ono se to u nás nesmělo."

Než rozvineš teorii, že jsem krvelačnej šílenec, abych se podíval jak se Jugoslávci rvali i v současnosti, tak ber to jen jako názor, že proti zlu se prostě bojovat má.
My na webu válčíme jen slovy, nikde ani modřinka, ...jen Marka a Petra Libres poškodil mimo jiné i zdravotně. To mně včera opravdu zdvihlo adrenalin, jak už dlouho ne.

Vyřiď na Libresu, že si o nich myslím dost hnusný věci, já tam mám zablokovaný přístup.

12.01.2012 10:11:35 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vysvětlení č. 3

Vladane, píšeš: "Ze strany Libresu vůči mě nebyla žádná nestandardní akce vykonána."

Zařadil ses snad po bok k těm, kterým křivdy na jiných nevadí, nesledují je, proto mohou říct, že o nich nevěděli?
Také na mně ze strany Libresu nebyla žádná nestandardní akce vykonána, dokud jsem se nezastal Marka a Petra. Potom na mě byla ze strany Libresu nestandardní akce vykonána. :-) (to je šroubovaná fráze, co??? :-) :-)

Pokud to na tebe nebude dlouhé a nudné, zde je v kostce případ Petra Hanky, vlastně částečně i Marka a můj:

http://www.liter.cz/tak-jo-odpovedni-hajzlove-z-libresu-popovidame-si-o-slusnosti/

12.01.2012 07:35:41 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vysvětlení č. 2

Musiš se vcítit do myšlení malých diktátorků. Kromě Lišky76 tam zatím s tebou komunikuje jen vedení, chtějí tě podpořit v BEZKONFIKTNÍM psaní. Autoři, kteří jsou zajedno s Velkou Pětkou, jsou vítáni. Hlavně klid na práci, soudruzi. :-)

12.01.2012 06:40:50 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Vladane, mám jiné vysvětlení, poslouchej:

vždycky, když se na diskusním fóru Libresu rozeběhlo choulostivé téma, které neladilo sluchu vedení (i přesto, že nepadala sprostá slova), pověsili si tam zámek a řekli, že téma se vyčerpalo a vlákno je uzavřeno. Proto moje poznámka u tvé úvahy, když jsem viděl, že kromě gabkina u tebe mluvila už celá Velká Pětka. Tolik na vysvětlenou.

12.01.2012 06:17:42 | Aťanreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

Jednou mi myslím,že Vladan, napsal,že i dobrými úmysly můžu dosáhnout toho,aby mě lidi napíchli na vidle,přesněji řečeno,že i s dobrým úmyslem,mohu někomu ublížit,což je pravda.Paul mi zase napsal,že nevyžádaná pomoc by se neměla praktikovat,což je taky pravda.
Ale vidím,že špatným úmyslem se dá dosáhnout něčeho daleko horšího.

Chápu,že Paula se něco dotklo a tuším proč,ale nechápu proč je tak nekompromisní a není ochotný si to s dotyčným vyříkat a vysvětlit si to.Celé od začátku (už od října) mi to přijde jako zbytečné nedorozumění.

Každý máme své slabiny,které není těžké zasáhnout a když v tom hrají roli pouze emoce,dochází pak k takovýmto zvratům.

Já vím,že soukromí by se sem tahat nemělo,ale když už se tak stalo a táhne se to dlouho,bylo by fajn,kdyby každý uznal svůj "omyl",což Petr udělal (myslím pochopení té věty) i se několikrát omluvil a druhá strana se nad sebou také zamyslela.

Je škoda přijít o takové autory,kteří dobře píší,jako Petr a Marek a teď myslím tady na literu.
Marek sice občas ještě něco napíše,ale už ne zdaleka tolik co dřív a to mě mrzí,protože čtení jeho povídek je přenést se alespoň na chvíli do úplně jiného světa.
Od Petra jsem nečetla všechno,ale ta jeho poslední povídka je úžasná a bude mi tu chybět i se svými zajímavými názory.

11.01.2012 11:11:51 | Ivreagovat

Václav Havel - proč pro něho netruchlím? Publikoval(a): Stalker | Úvahy » Ostatní

hanele, rozumím... ani já z toho nemám žádné potěšení, to tvrdím se vší vážností, ...i když pár lidí si myslí, kdovíjaká je to pro mne zábava. Opravdu není, Harry, G.P., zenge a spol.
Já jsem bohudík zdravý, tuhle lapálii přežiju, ...ale že z postoje Libresu je dost blbě Markovi a Petrovi, to je napováženou. Marek psal na mail - když vidím, co se o mne na Libresu píše a já nemám možnost se bránit, chce se mi chcípnout.
Marek i Petr to vzdali, s Libresem nechtějí mít už nic společného. Ulevilo se LUKiOvi? ...anebo je to vlastně od něj, Paulmatthiola a gabkina sviňárna, co myslíš?

Pravidla o slušnosti na Libresu... mě trefí šlak :-)

11.01.2012 08:41:57 | Aťanreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí