Komentáře přijaté

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 365 záznamů. Zobrazuji 1-15.

Zrození pravého člověka Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

Nejnadhernejsi basne ach .... neprestanu nikdy žasnouti

26.06.2019 15:12:39 | reagovat

Zrození pravého člověka Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

Děkuji Bohu,že jsem nalezla Tvoji vzácnou tvorbu...

26.06.2019 15:11:37 | reagovat

Proč věřit? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Ach jak velmi nádherná jsou díla Tvoje....Škoda jen,že jsi zde byl tak dávno a že již zde nejsi,vzácný autore :(( Nyní tu působím většinou sama, co se týče svědectví o Stvořiteli :( Docela je mi smutno, že mi tu moc lidí v tomto nejsou zpříznění :(

26.06.2019 15:10:10 | reagovat

O Boží Lásce Publikoval(a): Hippy | Básně » Bůh, víra

Tohle mi až vyrazilo dech, to je tak přenádherné!!! :)

26.06.2019 14:57:06 | reagovat

Proč věřit? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Docela ucházející až na to, že se to trochu neshoduje s názvem. Vůbec nic z toho co jsi napsal nepřesvěčuje k víře v boha, jen to odkazuje na soubor morálních pravidel, která ulehčují život.

14.10.2011 14:34:00 | Hérakleitosreagovat

Proč věřit? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Částečně souhlasím s Vladanem-kdybych žil podle Bible ve všem,Hitler,Stalin a jiní podobní by byli proti mě břídilové..Hippy,už jsi někoho zabil,znásilnil? Ne? Tak nežiješ podle Bible! Opravdu jsi Bibli četl?
Problém není Bůh-ať už něco takového je,nebo není,ale tupé papouškování kdečeho jenom proto že někdo tvrdí že to je Boží slovo. Pokud by Tě opravdu Bůh zajímal,dělal by jsi vše pro to,aby si zjistil jestli něco takového opravdu je. Ale jak už jsem xkrát řekl-věřící lidi Bůh nezajímá-zajímá je jejich vznešená představa Boha-tedy oni sami.
Je to jednoduché..Hippy,nikdy tě nenapadla otázka proč se ti Bůh skrývá někde v říši smrti? Proč ho nemůžeš poznat tady? Na co ta hra na schovávanou? Ale myslím že to tě nezajímá,zajímá tě vlastní-psychologické-bezpečí zvané víra v Boha,tedy zase jen ty sám.. To je fakt,který nevidíš taky díky víře. :-) Je to sranda.

27.05.2011 17:17:00 | Weylinreagovat

Proč věřit? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Částečně souhlasím s Vladanem-kdybych žil podle Bible ve všem,Hitler,Stalin a jiní podobní by byli proti mě břídilové..Hippy,už jsi někoho zabil,znásilnil? Ne? Tak nežiješ podle Bible! Opravdu jsi Bibli četl?
Problém není Bůh-ať už něco takového je,nebo není,ale tupé papouškování kdečeho jenom proto že někdo tvrdí že to je Boží slovo. Pokud by Tě opravdu Bůh zajímal,dělal by jsi vše pro to,aby si zjistil jestli něco takového je. Ale jak už jsem xkrát řekl-věřící Bůh nezajímá-zajímá je jejich vznešená představa Boha-tedy oni sami. J

27.05.2011 17:13:00 | Weylinreagovat

Proč věřit? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Přijde mi to takový nedomyšlený. Jako kdyby ses snažil svět víry v boha(y) naroubovat na fungování světa. Nicméně postup je opačný - víra v nadosobní ideály vzešla z fungování světa (přece jen byl ďábel dřív než člověk). A vzhledem k tomu, že začínáme z temna, tak muselo vyrůst několik větví, které se snaží vytvořit lepší svět (nebo alespoň se s těmi nadosobními ideály vyrovnat).
Tak jako tak, celý proces registruješ a shrnuješ jej v závěru vyzdvižením morálních hodnot, které by měly jednotlivá úsilí větví shrnovat. Žel zase tu je jeden problém - funguje to jen pro jednotlivce. Nicméně takový svět není - konatelů dobra a odporovatelů zla je tu pochopitelně víc - proces vytváření víry v nadosobní ideály stále pokračuje - a to takovým způsobem, že vznikají struktury takových vyznavačů. Nadosobní ideály procházejí stále vývojem, tak jako prochází vývojem i jejich interpretace, která buď ustrne na mrtvém bodě (vyjít zadobře se všemi), nebo se vyvine v nějakou formu posedlosti (vyznačuje se ztrátou respektu). Zřejmě se snažíš zůstat mezi zmíněnými extrémy, ale tím ti taky úvaha končí a nechává otevřenou otázku: co dál? Což je na úvahu dobrej závěr,ale příjde mi, jako bys něco skrýval :-)

23.05.2011 17:32:00 | dead-headreagovat

Neremcej, když nic neděláš Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Myslím, že netřeba komentáře

17.12.2010 21:14:00 | Anne Leyydreagovat

Bůh je láska Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Pěkně jsi to skrnul. Také jsi četl "Až k prolití krve"? Báječná kniha...

17.12.2010 21:13:00 | Anne Leyydreagovat

Jak vznikají války Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

Trocho pokory, a odvaha se omluvit... přesně. Škoda, že to někdo není schopen pochopit, ale třeba někdy bude...

17.12.2010 21:09:00 | Anne Leyydreagovat

Kde najít ve svém životě radost? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Tvá úvaha se mi líbí, souhlasím s ní. Nalézt Boha není snadné ale přece ne nemožné. Stačí se rozhlédnout po světě, vidět zdánlivě obyčejné věci a uvědomit si, že tak moc třeba ani obyčejné nejsou. Co třeba taková pampeliška nebo cvrček? Není to úžasné? Dva odlišné organismy, dokonale fungující a tak překrásné! A pokud tohle je překrásné, jaký je pak asi Ten, Který to svořil? Že je to Láska sama, tak na to skutečně není potřeba hledat složité odpovědi...

17.12.2010 21:07:00 | Anne Leyydreagovat

Bůh je láska Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

la lobo, chemické ztřesknuté sloučeniny nemusí uznat ani nos mezi očima.

23.10.2010 20:36:00 | reagovat

Bůh je láska Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Byť se ti to nemusí vejít do mrtvé hlavy, nepíšu nic s čím bych neměla zkušenost a fakt je mi fuk, jestli to kdokoliv s nepochopením nepochopí.

23.10.2010 20:35:00 | reagovat

Kde najít ve svém životě radost? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Ať je to jakkoliv,je normální utkávat se se svými pochybnostmi...a ano láska k Bohu může být pro slabého jedince berlička.Mám obavy že není v našich možnostech porozumět Boží lásce protože na ní nestačí naše lidské představy,slova a zkušenost...Přesto je Láska stále s námi i s tím nejposlednějším z nás a v tom je právě krása,jen jí nevidíme...

13.10.2010 14:02:00 | la lobareagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí