Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.
Demokracie liberální nebo lidová? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Pravda? A co je pravda? Obligátní muška jenom zlatá to nebude. Je velice těžké hledat pravdu v politice. Zatímco když přejedete slepici, je hned jasné, že to zvíře umřelo. Ale pokud se toho chytí politici, dojdou třeba k závěru, že slepice není mrtvá, jenom bez života. A toto mlžení je taky zkázou demokracie. Ať si kdo chce co chce říká, není mu to ve skutečné demokracii možné zakázat. Souhlasím s tím, že pronásledování odpůrců je cesta do pekel. Ale co, ta úvaha je přesná, ať napíšu cokoliv, je to nadbytečné.
13.08.2025 22:18:11 | Pavel D. F.reagovat
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Vždyť Američané si to hned pro sebe tzv.morálně zdůvodnili, aby neměli žádné výčitky svědomí a nemuseli připustit svou amorálnost. Militantní výchova je dost prostomyslná ve smyslu nepřítel je špatný, já jsem tedy ten dobrý. Takže obětí nepřítele nelitují...ani když to byli civilisté a ne vojáci.
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Nejde o zbraň, ale o morálnost(dnes se říká hodnoty) člověka, který se rozhodne ji použít. Nebo spíše o nelidskosti toho, co tím způsobí...
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Pardon, slovo drancování jsem si vypůjčil odsud https://www.liter.cz/uvahy-politicke-942953-cist#2317158
díky za komentář ke komentáři komentáře :)
28.07.2025 16:12:12 | reagovat
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Velmi v uvozovkách je, že tito šílení váleční štváči si snad myslí, že se jich jaderný konflikt nedotkne, nebo, že před takovou válkou kamsi utečou, ale měli by si uvědomit, že Rusko má k dispozici cca. 5-6000 jaderných hlavic, to samé USA, co tohle množství jadené síly nadělá za paseku, asi není třeba rozebírat. :-(
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Prezidenti Klaus a Zeman byli politikové s jasným názorem, který nebyl formován tím, co se líbí novinářům. A novináři a další liberální elity je z tohoto důvodu nenáviděli.
Prezidenta Pavla naopak média milují. Dělá, co chtějí ony.
Myslíte toho Klause, který v devadesátkách řekl - ""Zhasneme, rozsvítíme a jedeme", který nastartoval ono porevoluční drancování, které kritizujete jinde a Zeman, který do poslední chvíle bránil Rusko před po kauze Vrbětice, připustil, že se v ČR/ČSSR vyráběl Novičok a neustále shazoval rozvědku vlastní země? Dva bráchové z nóbl Prognosťáku s vlastním názorem a konstruktéři Oposmlouvy. Zeman s takovým vlastním názorem, že posledních x let ničí ČSSD a otevírá dveře rudé Kateřině, jejíž spolustraníci mají problém se dostat z ruského ráje zase domů?
No a další politik s názorem by byl asi slovák, velkouzenář a karierní agent Bureš.
A jestli máte nějaké zásadní návrhy ke Světovém míru, tak je prostě adresujte do Kremlu. Ať za ušetřené peníze můžeme stavět ty silnice, jak chce Schillerová.
...Zde se ukazuje nebezpečí přímé prezidentské volby. ...
...zde se obecně ukazuje nebezpečí všelidových referend... vystoupení z NATO, EU, ze všech struktur, které nás drží na západě. A jak psala *europoslankyně* Kateřina Konečná, stačí 100000 podpisů, aby se vyvolalo hlasování o odchodu. Takže v tomto souhlas. Je to extrémně nebezpečné. Někdo se totiž dokáže prodat i za koblihu nebo třešňovej džem.
28.07.2025 13:22:00 | reagovat
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Jediné co je na hrozbě nukleárního konfliktu "pozitivní" je fakt, že i ti největší váleční štváči si uvědomují, že tato případná konfrontace nebude mít vítěze, živí budou závidět mrtvým a ti co si zalezou do svých podzemních rezidencí, stejně jednou budou muset vylézt a nebo tam zajdou na ponorkovou nemoc --- jedině planeta jako taková, by si oddechla od našeho druhu, jako když se nemocný zbaví těžké rakoviny...
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
ano, v té době pilný student s krycím jménem Pávek hltal základy špionského povolání, aby diverzní činností bránil socialismus a mír...pokrytectví těchto panáků, kteří do jednoho mikrofonu melou o nutnosti zbrojení a války a do druhého lžou o míru naučené fráze, je jasné na první pohled. Kdyby zůstal bolševikem, aspoň by si zasloužil ocenění za věrnost
28.07.2025 11:40:38 | reagovat
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
kariérní bolševik PePa ve svém novém libtardím kabátku zatančil taneček a násrod má zase o čem tlachat...světu je u prdele, ale my si aspoň mám o čem povídat...nebo nad čím blít
28.07.2025 08:12:48 | reagovat
Atomová zbraň - morálně ji použít nebo morálně ji strpět? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Jsem jen obyčejný dědek, takže zopakuji heslo ze svého mládí: "Válka je vůl!" Prostý člověk stejně nemůže nic udělat, když se ti mocní a pracháči pustí do sebe. Kdysi jsem četl knížku o Nagasaki a posledních dnech před výbuchem i další dny po něm. Ano, byli to křesťané, co nejvíc zaplatili svými životy. Válka se neohlíží, válka ničí. Věci, lidi i morálku.
27.07.2025 20:59:52 | Pavel D. F.reagovat
Kdo je tady antisystémový? Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Dobře jste to popsal. No, Orwell měl pravdu...
Úvaha olympijská Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Se zájmem jsem si přečetl. Medvěda Míšu pamatuji...
Osvobodili nás Američané Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Je to tak. Kdo ovládá minulost, ovládá přítomnost. Jak říká moje máti - ještě že se toho nedožil její táta, který prošel se Svobodou cestu z Buzuluku až do Prahy. čekám jen, kdy u nás ve městě svalí pomník rudoarmějce...
Osvobodili nás Američané Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Já vždycky doufám v mladé lidi našeho národa. Přes všechny překážky a umělé inteligence jsou podle mého názoru dostatečně přirozeně inteligentní, aby se ujali odpovědnosti. Zatím se to moc nedaří, ale zase na druhou stranu získávají tito mladí potřebné zkušenosti. Osobně bych rád viděl na trůně českého krále, ale i kdyby zůstala naše země republikou, budu vždycky mladým fandit, protož jim náleží budoucnost.
01.05.2025 18:16:21 | Pavel D. F.reagovat
Vyděržaj, pioněr! Publikoval(a): Racek | Úvahy » Politické
Máte úplnou pravdu. Vývoj společnosti, demokracie i veřejného prostoru, včetně politiky a politiků, je pro mě osobně velké zklamání. ODS se změnila v progresivistický amorf bez obsahu a vize, Fiala sám jen odhalil pravou tvář. Když vidím, kým se obklopil, nemyslím si, že by skutečně někdy myslel ty své tehdejší řeči vážně, jen jako správná oportunistická svině využil ideologie k oblbnutí nejprve ODS a potom občanů. Babiše nehodnotím, nevím, co bych o něm mohl říci dobrého.
Výsledkem vývoje je, jak vidíme, dnešní společnost, kde vládnou soudy, vlivové skupiny prostřednictvím tisku a TV, a kde jsou politici jen figurky, určené k veřejné produkci tyjátru pro ovčany, které už to ani nezajímá. Jak jinakl by mohl na Hradě skončit kariérní komunista a rozvědčík Pavel jen proto, že se líbí důchodkyním? Vždyť ať byli ti před ním jaí chtěli, alespoň byli inteligentní!
Pekarová, Vystrčil, Benda, Nerudová, Pospíšil, Jurečka, Rakušan...co jméno, to symbol hloupé vychcanosti. Ale jak říká klasik, každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.
Snad je změna ještě možná a snad je možná bez krveprolití. Věřím v to
12.04.2025 15:15:07 | reagovat