Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 368 záznamů. Zobrazuji 286-300.

je to jak kolotoč Publikoval(a): zviřátko | Úvahy » Láska

Být na tvém místě, tak spoléhám spíše na modlitbu než na osud. Modlitba by možná mohla mnohé změnit. Ale to záleží na tobě. Víra musí vyrůst v srdci. Nemůžu tě k ní přinutit. Ale cítím s tebou. Zvláště proto, že mé přítelkyni zemřela celá rodina. tak vím alespoň trochu, jaké to je. Přimlouvám se za tebe.

S požehnáním

19.11.2006 16:12:00 | Hippyreagovat

Před dny spravedlivými. Publikoval(a): RešHeNúnHe | Úvahy » Bůh, víra

Trochu nevím, jestli to správně chápu. Ale co bys vlatně chtěl?!? Bůh stvořil zemi a stvořil i člověka. Ježíš v Písmu říká:"Dávejte císaři, co je císařovo a Bohu, co patří Bohu." Tím jasně demonstruje, že pořádek a zákon musí být. Z tvých slov ovšem vyplývá, že jsi jaksi proti systému i proti obchodu a ekonomice. To dost dobře nechápu. To chceš, aby tady byla anarchie? Napiš, cos tím myslel.

S požehnáním

19.11.2006 16:04:00 | Hippyreagovat

Hledání Publikoval(a): Šantir | Úvahy » Bůh, víra

Sám na sobě začínám zjišťovat, že oddávat se Boží lásce je prostě úžasné. Egoismus a vlastní přání se rozplývají. Člověk začíná více myslet na druhé než na sebe. Je to prostě skvělé. Hřích je samozřejmě to, co člověku v oné lásce brání. Ale jsem rád, že existují lidé jako ty. Že se člověk snaží, i když mu to třeba nedje, pochopit Boží lásku a odevzdat se jí.

S požehnáním

14.11.2006 10:22:00 | Hippyreagovat

blbost věrnost Publikoval(a): bittersweet | Úvahy » Ze života

Sám si odpovídáš na svou otázku. Svědomí ti říká, že jsi udělal chybu. Ať děláš, co děláš, svědomí tam je. Svědomí je mooooc dobrá věc. Říká nám, co je dobré nebo co je špatné. Když obrátím tvá slova radikálně. "Proč bych neměl někoho zabít? Protože někdo řekl, že se to nedělá?"
Muž či žena opouští své rodiče, aby se přidali ke svému partnerovi. Tak to má být. Tak je to v nás dané. Je chybou myslet si, že si můžu jakkoliv užívat, cokoli dělat a je to tak dobré a svědomí hodím do pytle. To se nám pak vždy krutě vymstí. Myslíš jen na sebe a vůbec ne na to, že druhé člověka tím můžeš ranit. A pokud jsi opravdu dobrý člověk, tak drahou polovičku nepodvedeš, i kdybys byl třeba v Irsku a ona se o tom neměla šanci dozvědět. Neuděláš to, pokud máš svědomí, a pokud nechceš zraňovat. Jestliže jsi dobrý člověk.
Víš, v minulých dobách by tě za tohle zbičovali a vyhnali z obce. Ale lidi otupěli, je dovoleno prakticky cokoliv, a proto nikomu ani nepřijde podivné, že se třeba manželé navzájem podvádějí. Já si myslím, že to je hodně divné. Dva lidé jsou spolu, aby si byli věrní, aby se milovali. Hodně štěstí

S požehnáím

11.11.2006 12:35:00 | Hippyreagovat

Tzv. prodejci knih Publikoval(a): Marťafon | Úvahy » Bůh, víra

Dobře. Věříš, že něco je. Proč nejdeš ještě dál? Proč se to něco nepokusíš najít? Proč se to něco nepokusíš odhalit? Tajmeství je od toho, aby se odhalilo. Pokud po něm nebudeš pátrat, celý život se tím budeš užírat. Avšak odhalení tohoto tajemství ti může přinést mnoho dobrého. Zkus to!

S požehnáním

29.10.2006 12:34:00 | Hippyreagovat

Moderní appeasement, aneb lidská práva v ohrožení Publikoval(a): Zahir | Úvahy » Politické

Tímto tématem se už nějakou dobu zabývám. Byl jsem i na pár přednáškách, vedl jsem rozhovory s mnoha lidmi. Skutečnost je velmi, velmi složitá. Naprosto souhlasím s tím, že když se řekne něco proti islámu, div nevypukne válka, ale když řekne islám něco proti západní kultuře, nic se neděje!
Papež řekl ona osudná slova, avšak pouze s tím, že víra by se měla šířit vnitřním procesem (=svobodným rozhodnutím) a ne násilím. Iránský prezident nedávno prohlásil:"Šíření křesťanství v naší zemi se musí zastavit." Jak to dopadlo? O pár dní později byl zabit katolický kněz a bylo vypáleno mnoho křesťanských budov. A co se dělo: Absolutně nic. Křesťané v islámských zemích žijí jako na úplném počátku. Schovávají se při modlitbách v podzemních katakombách. Islamisté dokonce zabíjejí kněze, kteří třeba před 30 lety konvertovali.
Politikové stále mluví o dialogu. Ale u dialogu musí být dva ochotní lidé. Já však ochotu ze strany muslimů nevidím. My mluvíme, ale oni neposlouchají. Papež se snaží a myslím, že je to dobré, ale k ničemu to nevede. I tzv. umírnění muslimové jsou na naše poměry vlemi radikální. Umírněný muslim znamená, že tě klidně zabije, když přestoupíš na jinou víru. Umírněný je ten, který stojí se zapálenou vlajkou před dánským vyslanectvím.
Islám je stále ještě náboženství středověku. Jeho požadavky a nároky jsou agresivní. Já nemám nic proti těm muslimům, kteří si sovu víru žijí v klidu, v pohodě a v lásce a nikoho neohrožují, ani neomezují. Ale 90% muslimů taková prostě není. Muslimové si ve svých zemích hlídají, aby se tam nešířila jiná kultura. A co my? Mluvíme o svobodě slova, svobodě projevu, o tom, že musíme respektovat jinou kulturu. Ale ta kultura nás těžce válcuje, ubíjí. A nic se neděje! Myslím, že všechno má své meze. Jestliže se proti muslimům nepostavíme teď, za padesát let už k tomu nemusíme mít vůbec příležitost. Tím nevybízím k nějakému násilí. Jako křesťan jsem mírumilovný. Pouze si myslím, že by se měly zavést nějaká omezení, co se týče přísunu muslimů na území Evropy. Také by se měl vydat zákon, který omezuje počet mešit v jednotlivých zemích. Muslimové si hlídají svou kulturu, i my se musíme bránit. Čestně a spravedlivě, ale je potřeba zakročit. Láska a tolerance je důležitá, avšak nemůže sahat až k hlouposti. A toto už k hlouposti sahá. Doufám, že se Evropa v nejbližší době začne bránit sankcemi a opatřeními nebo to dopadne hodně špatně.

S požehnáním

21.10.2006 13:14:00 | Hippyreagovat

Kolik lásky lidské srdce unese? Publikoval(a): Sunny | Úvahy » Ze života

Velmi krásné svědedtví. Zasáhlo mě to. Kdyby tak každý takto miloval svého dědečka a svou babičku. To by bylo krásné. Dědeček byl asi moc hodný člověk a ty jsi nejspíše po něm.

S požehnáním

18.10.2006 10:47:00 | Hippyreagovat

Co je to za svět...!! Publikoval(a): Zane | Úvahy » Láska

Silně napsáno! Zvlášť ta poslední věta. Lásce se vždy háží klacky pod nohy. Ty nejkrásnější city lidé nejraději ponižují a snižují. Na to si musíme bohužel zvyknout a dál si jít za svým. Milovat, i kdyby to znamenalo ztrátu života

S požehnáním

11.10.2006 10:51:00 | Hippyreagovat

Tzv. prodejci knih Publikoval(a): Marťafon | Úvahy » Bůh, víra

Tak věříš nebo nevěříš? V úvaze jsi psala, že jsi ateistka. Osobně si myslím, že ateista neexistuje. Touhu po Bohu a po náboženství máme v sobě. Každý z nás. Čeká na své probuzení! U někoho je to v mládí, u někoho na smrtelné posteli. Jen aby pak už nebylo pozdě

07.10.2006 11:04:00 | Hippyreagovat

šílenství po hvězdách nové doby Publikoval(a): Divant Delvare | Úvahy » Ze života

Pardon, samozřejmě jsem chtěl napsat výjimeční

07.10.2006 11:02:00 | Hippyreagovat

šílenství po hvězdách nové doby Publikoval(a): Divant Delvare | Úvahy » Ze života

Hurá, lidé jako ty jsou skutečně v dnešní době výjimečný. Nejít s proudem znamená mít velkou odvahu. Osobně si myslím, že proud dnešní doby je špatný. Hloupé pořady v televizi, hloupé kecy některých lidí, drogy v ulicích, porno na internetu, podivný životní styl beze smyslu.
Jdi si za svým, jdi proti proudu, buď jiná. Myslím, že je to správné. Nejít s ostatními, ale dělat si na věc vlastní názor. Hodně štěstí a vydrž

S ožehnáním

07.10.2006 11:01:00 | Hippyreagovat

Tzv. prodejci knih Publikoval(a): Marťafon | Úvahy » Bůh, víra

No, já ty fráze tak trochu znám:-) Už párkrát jsem byl se svědky Jehovovými v kontaktu. No já nevím. Každopádně pokud to člověku vyhovuje, tak hodně štěstí

06.10.2006 10:47:00 | Hippyreagovat

Tzv. prodejci knih Publikoval(a): Marťafon | Úvahy » Bůh, víra

No, oni jehovisti jsou trošku odlišní od "normálních" věřících. Své členy si pečlivě hlídají. Nesměji také např. darovat krev, což je naprostý nesmysl. Jsem katolík. Pokud Bůh člověku nabízí jiného člověka, který mu krev může darovat, proč ne že? Jehovistický překlad Bible je rovněž velmi svérazný. Naše překlady jsou z řečtiny a jsou přesné. Jejich překlady obsahují velké množství nepřesností. Navíc je pravdou, že mají naučené fráze. Asi o víře ani moc nepřemýšlejí nebo jinak nevím, jak si to mám vysvětlit.
Pokud věřím v Boha, musí to být víra v srdci, ale také víra rozumová. Musím vědět, proč věřím, co mi to dává, proč je to pro mě důležité. Asi tak no

S požehnáním

05.10.2006 09:07:00 | Hippyreagovat

Mrtvá víra Publikoval(a): Muta cum liquida | Úvahy » Bůh, víra

Naprostý souhlas se Silvií. Pěkně jsi to vystihla

s požehnáním

05.10.2006 09:02:00 | Hippyreagovat

Mrtvá víra Publikoval(a): Muta cum liquida | Úvahy » Bůh, víra

Jsem si jistý, že moje víra je správná:-)) Také si myslím, že víra v Boha je nejlepší:-)) Ale akceptuji, že někdo jiný může vydat po jiné cestě. Třeba dojdeme stejného konce

02.10.2006 05:48:00 | Hippyreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí