Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 238 záznamů. Zobrazuji 181-195.

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Čekal jsem, že se dotkneš krávy. Kráva není jediným býložravcem a ti nemají více žaludků.
To, že nejsme na maso příliš vybavení ukazuje délka doby, kterou maso uvnitř nás hnije. Maso se těžce rozkládá v žaludku, obrovská energie se spotřebuje na štěpení živočišných bílkovin. Proč když si dáš hranolky s tučnou flákotou musíš zapíjet tohle těžké jídlo pivem, proč musíš nějakou dobu odpočívat? Ztratíš energii na trávení. Nerovnováhu v těle se snažíš srovnat pivem. Tím, že maso hnije uvnitř dlouhou dobu způsobuje spoustu zárodků pro vznik nebezpečných rakovin. Nedostatek rostlinné stravy v našem jídelníčku se ukazuje jako hlavní příčinou rakoviny žaludku a tlustého střeva. A nedivím se, že češi vedou. Některé národy se už trošku poučili, ale my se zasekli v tomhle vývoji a studie, které před 50 lety vznikly v zahraničí o příznivých účincích vegetariánství se k nám pomalu dostávají, ale bohužel předsudky, které má naše společnost, ty a spoustu doktorů, ty tu budou dokud lidé nepřehodnotí, že brambory + knedlíky + kus masa každý den nepřispívají tělu a nic mu pořádně nedávají. Semena a plody jsou důležité, obiloviny a luštěniny také, zelenina bezpochyby, ovoce občas také. Proč když doktoři doporučují lidem odlehčený den, aby pouze jeden den jedli jen ovoce a zeleninu. Proč když je maso to nejdůležitější a ideální, neřeknou dejte si odlehčující den na mase, vajíčkách a mléčných výrobních? Nemusíš ani odpovídat. :)
Navíc teprve teď se vědecky potvrzují, jak výživná pro nás může být tráva, sedmikrásky, pampelišky, pažitka, petrželka a další bylinky. Takže nejde jen o bobule, jak si myslíš. Je mi jasné, že nezměníš svůj program v hlavě, nastrkaný od tvých prarodičů, rodičů a který vštěpuješ svým dětem, ale do té doby se nemůžeš divit, že postupně vymřeme. Stačí se podívat okolo, i když je pravda, že strava je jedním z dílců, ale také velmi podstatná.

29.01.2008 12:10:00 | Dao dereagovat

Maso je tu k jídlu Publikoval(a): Peťka_bez_talentu | Úvahy » Ze života

Hezký alibismus :)

Dříve se maso jedlo jen v neděli, když byli lidé ještě chudí.
Maso ti dává energii? O energiích asi moc nevíš. Maso v tobě hnije několik hodin, pocit sytosti není měřítkem dostatku energie, ale toho, že nemůžeš strávit, co jsi snědla.
Podívej se na čísla rakovin střev, přečti si studii na www.veg.cz v sekci důvody a přečti si o anatomii lidského těla.
No a co, tak by nebyly chovy, to my jsme je uměle vypěstovali, ty zvířata se tam nedostali náhodou. Nedostali možnost volby, zkus se trošku vcítit, jak by se ti to líbilo?
Také si přečti něco o čakrách, je to důležité pro pochopení, jak také energeticky tělo může pracovat. Nejen stravou živ je člověk. ;)

28.01.2008 11:40:00 | Dao dereagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Vladan:
Každý si myslíme, že naše cesta je ta pravá. ;)

Přečti si studii a čti nezaujatě:
http://www.ideon.cz/veg/html/czech/duvody/index.htm

28.01.2008 10:43:00 | Dao dereagovat

Krišnismus Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

jde o bhaktijogu, proto se označují jako oddaní.

"Zasvěcení" může být jakou si metaforou člověka hledajícího, v tom případě má pravdu. Pokud to není metaforou, tak je to nesmyslné tvrzení a rituálem jako třeba pokřtění u křesťanů. Rituál, který nic neřeší a s hloubkou poznáním tudíž nesouvisí.

Nejíst maso může být určitým duchovním stupněm. Jde o vzniku soucitu s ostatními tvory. Člověk hledající se dostane do situace, kdy si uvědomí utrpení zvířat pro jeho vlastní potěšení. Ale není to pravidlem. I člověk živící se masem může poznat pravdu.
Věci jsou proměnné, to je jejich povaha. Ale pravda je jednotou věcí, tudíž neměnná.

Nemusíš být krishnistou, to jen víra ho zaslepila. Každý věřící věří, že jeho víra je právě ta pravá. :)

Lidé, kteří by zemřeli po nepozření masa je promile z celé společnosti. A to jen, že mají vypěstované střeva špatnou stravou a nejsou schopni jíst zeleninu.
Bohu to je jedno, to máš pravdu, bohu je všechno jedno :)
To říká spousta lidí, naučené fráze: člověk je všežravec. Zajímal by mě jediný anatomický znak toho, že to tak je. Od ústního otvoru až po zadnici jsme 100% býložravci a za ta léta co maso baštíme se žádný anatomický znak přiliš nezměnil.

Také jsem takové sezení v čajovně zažil. Většinou to jsou mladí kluci, mají naučené fráze bez hlubšího duchovního poznání.

25.01.2008 14:22:00 | Dao dereagovat

Úvaha na téma: Otec, Syn a Duch svatý(22.2.07) Publikoval(a): C.alwen | Úvahy » Bůh, víra

Už jsem tento článek četl dříve, ale ty komentáře tady mě stále baví. Každý jsme v různém životní období a každý má možnost se tady projevit, proto i toto dílo uznávám jako právoplatný názor nějakého jedince. V podstatě souhlasím s Hippym. Takže autorko, jen tak dál. Co tady předvádění někteří "křesťani" jen dosvědčuje, že láska a pochopení je jim cizí a tudíž by se ani takto neměli označovat :)

21.01.2008 09:31:00 | Dao dereagovat

Hledající duše Publikoval(a): Koli | Básně » Bůh, víra

tak tohle se ti povedlo :) , moc pěkné

18.01.2008 10:54:00 | Dao dereagovat

K pojmu Boha Publikoval(a): A.N.D.Y. | Úvahy » Ostatní

"Bůh je první a nejzákladnější princip všeho. A život, řekl bych bychom mohli nazvat jako projev božství..."

krásně napsáno, svět je jeho projevem, proto jsme i jím a kdo se vnímá jako oddělená entita, ten ještě není připraven to pochopit.

10.01.2008 13:09:00 | Dao dereagovat

21.7. 2005 Publikoval(a): Koli | Básně » Bůh, víra

tak jsi BYL nebo jsi CHTĚL?
to je podstatný rozdíl
být = nechtít
chtít = touha, já

30.12.2007 00:11:00 | Dao dereagovat

O smyslu Vánoc Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

syn boží = děti boží
I já jsem syn a ty jsi syn a ženy jsou zase dcery ;)
Chce to číst Nový Zákon stále dokola, bez pohádky na začátku a na konci, až ho pochopíš, teprve potom lze nastoupit duchovní stezku

27.12.2007 10:46:00 | Dao dereagovat

Sebe sama Publikoval(a): anti-HERO | Úvahy » Ze života

Je více pohledů, jak se na to podívat. Já bych to viděl opačně, když se smířím se sebou i se světem, potom možná přijde poznání sama sebe

26.12.2007 10:45:00 | Dao dereagovat

Mýtus stáří Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Ze života

No víš, ono se dá na to kouknout z různých pohledů. Stáří patří k životu, je to další lidské utrpení, jako zrod a nemoc. Musíme si tím projít všichni.
Můj táta podobně mluví jako ty a spousta jiných také, jenže dělají to mnohdy jen ze svých egoistických důvodů. On chce, abych se o něj postaral, dokonce mi řekl, že vlastně proto jsem tady na tomhle světě, ale sám se o své rodiče, když jim bylo nejhůř, nepostaral (tomu se říká sobec na n-tou :) ) Víš otázka je i návštěva těchto starých, mám dělat něco jen z povinnosti nebo i ze srdce. Spousta lidí navštěvuje tyto staré jen z povinnosti, proto se ptám, co když tito staří chybně vychovávali své děti, nedali jim dostatek lásky? Protože pokud by tomu tak nebylo, museli by si jich vážit i kdyby byli staří sebesechlejší a sebesenilnější. Takže já říkám, chyba je i na straně starých a tak to opravdu je. Těžko úctu a lásku k rodiči ztratíš, spíše bych řekl, že ji nikdy nezískáš a proto se tak potom zachováš jak se občas stává. A na lásce a úctě pracují obě strany, ne jen jedna.
Já nic od svých příbuzných neočekávám, nic nežádám, až prostě budu starý a zemřu, tak zemřu, nebojím se smrti. Spousta lidí, píšící o podobných věcech to možná dělají jen ze strachu před svým stářím a nemohoucností. V tvém případě altruisty to asi nebude ;)

20.12.2007 12:11:00 | Dao dereagovat

BOHATSTVÍ Publikoval(a): Broučinka777 | Úvahy » Ostatní

pravda, pravda a až dorostou bude to pokračovat dalším a dalším pokolením a nikdo si ani nevšimne, že bohatství musí být uvnitř a ne venku. Psychické problémy se nedají řešit nakupováním dalších a dalších věcí, ten se musí řešit uvnitř

14.12.2007 11:50:00 | Dao dereagovat

Motýlí píseň Publikoval(a): Inge | Básně » Bůh, víra

Oči spíš zavřít před světem
srdce své otevřít k obětem

moc hezká

11.12.2007 14:08:00 | Dao dereagovat

Být, či mít? Publikoval(a): Žiťa | Úvahy » Ostatní

Otázkou je, zda je absolutní pravda nedosažitelná. Na základě uskutečnění této pravdy totiž "být" je jediné a "mít" je jen iluze. Pocit vlastnění vzniká v mysli, ve skutečnosti žádný předmět nevlastníme, pokud bychom ho absolutně vlastnili, nemohli bychom ho po smrti těla ztratit.
Takže jen být :)

07.12.2007 09:25:00 | Dao dereagovat

Budoucnost Publikoval(a): Sariinek | Úvahy » Příroda

Co bychom dýchali, kdybychom vykáceli všechny stromy, co bychom jedli, kdyby nebyly pole?

Chce to lépe vymyslet, je to příliš forbidní, i když vzhledem k pesimismu dnešních mladých, kteří mají teenagerovské osobní krize, to odpovídá

06.12.2007 12:12:00 | Dao dereagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí