Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 238 záznamů. Zobrazuji 196-210.

Novoroční předsevzetí Publikoval(a): Kateway | Úvahy » Ze života

Touhy svazují a lidé je živí.
Lidé jsou na vrcholu vývoje? Máš pravdu, že na vrcholu jsme, ale propasti, z které jsme se již začali kutálet a nezastavíme se dokud si pořádně nenabijeme čumu :)
Kdo vidí vrchol vývoje, je čistý materialista, kdo vidí úpadek, ten už prohlédl, že všechny věci kolem nás nás zotročují a ubíjejí

04.12.2007 14:44:00 | Dao dereagovat

sebevrazda Publikoval(a): nerousek | Úvahy » Ze života

Každý má právo si se svým životem dělat co chce, ale sebevražda nic neřeší, únik je nemožný.

28.11.2007 14:34:00 | Dao dereagovat

Říčka mého kraje Publikoval(a): mOBSCENE | Básně » Příroda

Teď už jenom hudba a můžeme mít novou hymnu :)

23.11.2007 13:28:00 | Dao dereagovat

Povzbuzení Publikoval(a): fabb | Úvahy » Ostatní

"Otázka je na místě: mnohobožství - zmizelo (mimo východní náboženství)"
Asi mluvíš o Hinduismu, počet bohů má spíše symboliku v počtu lidí a různosti povah. Pokud jdeš do hloubky a prostuduješ Advaitu, tam už o božstva nejde. Tam už je jen jednota. :)

"Při prozkoumání Bible lze přijmout Boha Židů i Ježíše, ale Allaha nejde ani při nejlepší vůli, neboť bychom popřeli to, co říká Ježíš sám - "já jsem cesta"."
Nepopřeli. Ten, který poznal a žil jednotu s bohem klidně může říkat "já jsem cesta", protože on už svým způsobem není člověkem, on ve všem vidí božské, proto by klidně mohl říct: "Tento kámen je cesta, skrze něho dojdete k bohu" a nelhal by jediným slovem. :)

"Takže buď židovský Bůh, nebo Allah."
Oba jsou jedno. :)

"Při prozkoumání koránu zjistíme smíchání židovského učení s arabským tak, že Muhamed vytvořil "nové" náboženství pro Araby, čímž znevážil vlastní tvrzení, že je vyvolený, kterého navštěvuje archanděl Gabriel. Ale je jen člověk, který vytváří iluzi. Což dokazují jeho vlastní činy a i činy jeho následovníků, že za islámem nestojí Bůh, čili islám není dílo Boží, ale jen dílo člověka."
Říká se, že byl prorokem, jako byl Ježíš. On přece o Ježíšovi mluvil pěkně. Až ho naštvalo (a není se čemu divit), že si tzv. znalci písma vytvořili "svatou trojici", ačkoli je to hloupost. Mohamed se lehce naštval. Každopádně, to co potom dělal nemělo moc co dočinění s člověkem, který žil boha. Buď byl schizofrenní a myslel si, že mluví s bohem, protože rozhovor s ním dost dobře nejde. A nebo si to nedokážu jen vysvětlit. :)

Přesně tak, lidé si to uzpůsobili ke své potřebě, už to zmršili apoštolové, když si vymysleli pohádku o narozeném Ježíši z panny a fyzickému zmrtvýchstání. A to odpuštění hříchu pouze za víru, to jen dokazuje lenost lidského plémě, spoléhání na druhé a nepochopení hloubky Ježíšových slov.

Mluví z tebe moudrost a zkušenost, pěkná úvaha. :)

22.11.2007 10:56:00 | Dao dereagovat

Jak se stím vyrovnáte vy? Publikoval(a): Medvídek@.. | Úvahy » Ze života

Žij, jako by smrt měla přijít každým dnem. Ke svému okolí se chovej, jak nejlépe dokážeš. Až smrt přijde, nebudeš mít potom starosti, zda jsi někomu ublížil nebo jsi se nerozloučil. Odejdeš v klidu a v míru. :)
Když prijmeš, že člověk umírá, kdy je jeho čas a je mu to dáno, potom se nemůžeš na nikoho zlobit a nikomu nic vyčítat.

17.11.2007 11:33:00 | Dao dereagovat

Boj Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Jsi na dobré cestě, to je vidět z tvého psaní :)
Nejsem hoden ti tu něco dalšího psát, jen mi dovol, abych napsal, co ostatní mystikové, kteří prošli celou cestu, říkají. Dokud se budeš považovat za nedokonalého, nikdy ti nebude projevena milost. Dokud se bůh uctívá jako oddělená entita, nelze nikdy říci: "Otec je ve mně a já v Otci." I poslední touha musí být spálena, i touha po bohu.
Přeju ti světlo na cestě :)

14.11.2007 21:07:00 | Dao dereagovat

Je pravda, že bohatí lidé jsou příjemní? Publikoval(a): TerA | Úvahy » Ze života

Máš zcela pravdu. Peníze lidi mění, nikdy však k lepšímu. Je vždycky na dané osobě, zda připustí tuto změnu uvnitř sebe nebo zůstane člověkem jako dříve.

14.11.2007 14:27:00 | Dao dereagovat

Pokrok Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Ze života

moje řeč :)
to věčné soupeření nás vede z cesty, lidem chybí porozumění.

14.11.2007 13:52:00 | Dao dereagovat

Boj Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Omlouvám se, že vám do toho skáču.
Hippy, znáš boha osobně? :) Tak to asi bude jen tvá představa, boha nemůžeš znát osobně, pokud bys ho znal, žil bys ho, vzdal by ses pro boha a dualita ty a on by musela zmizet, protože bys tu už nebyl jako osobnost (žil bys jednotu), přestal bys být křesťanem, protože bys řekl: "Nic takového není, vše byla iluze, celý můj život byl jen představou mysli, haleluja"

12.11.2007 17:09:00 | Dao dereagovat

Život po smrti? Publikoval(a): Tomama | Úvahy » Ze života

Zjistit to jde a divil by ses, kolik lidí toho je schopno. K poznání, jak že to tam vlastně vypadá je nutné dosáhnout stavu, který nelze popsat slovy ani nelze pochopit myšlením, neboť je to stav za myšlením. V tom případě lze využít Vědomí a tím pádem informací, které nám nevědomím jsou dosud uzamčené.
Takže za smrtí je opět život, jde o inkarnaci a to se děje do té doby, dokud tvoříš energii. Jistě znáš zákon o zachování energie, kterou vědci vymysleli. Pokud jsi energií a energii tvoříš, energie nemůže zmizet, tou energií je tvá touha, touha po životě. Ta tě nutí přicházet znovu a znovu zpět. Vyvanutím touhy (její ztráty, tedy ega) , jak třeba říká Ježíš ("Kdo ztratí život, nalezne ho"), nebo Buddha mluví o odstranění ega lze dojít do stavu, kdy touha ustane, energie se netvoří a v tom případě ustává inkarnace ("osvobození" dle Buddhismu nebo tzv. "život věčný" jak mu říká Ježíš.
Tak snad je to trochu čitelné. :)

30.10.2007 13:53:00 | Dao dereagovat

Hledáme co tušíme, tušíme co hledáme Publikoval(a): Alci | Úvahy » Ostatní

Nelze než souhlasit, pěkná úvaha. Je v tom mnoho moudrosti, stejně jako v tvém profilu.

15.10.2007 08:44:00 | Dao dereagovat

Uteču !!! :-D Publikoval(a): Grafomanická MIA | Úvahy » Ostatní

A není zajímavější se k tomu postavit čelem a smířit se s tím, jak věci jsou?
Odpustit všem, stejně tak i sobě. Potom ti už nic neublíží :)
Také jsem měl takové období, viz jedno mé dílko, ale učím se neutíkat, ani nebojovat, jen v klidu žít. :)

14.10.2007 14:05:00 | Dao dereagovat

Proč se díváme na hvězdy? Publikoval(a): Angee Withwings | Úvahy » Ostatní

protože pohledem na ně
zapomeneme na sebe
když zapomeneme na sebe
není bolesti a zármutku
není samoty a touhy
staneme se hvězdou
a ona stane se námi

10.10.2007 14:11:00 | Dao dereagovat

Co nabízí svět? Publikoval(a): Hippy | Úvahy » Bůh, víra

Moc hezky napsáno,
jen taková drobnost, je opravdu něco co nás přesahuje, ale chtělo by to už skoncovat s dogmatickými řečmi, že jsme nicotní a nedokonalý. Takhle bychom totiž nikdy nemohli splnit příkaz mystika Ježíše: "Buďte dokonalý jako je váš otec". Samozřejmě, že mysl nás brzdí v tom dojít k dokonalosti, ale i tu lze prohlédnout a ovládnout postupnou duchovní cestou, abychom již dále nezůstali nevědomými.
Ale jinak moc pěkné. Měli bychom skoncovat s těmi požitky okolo nás a jít více dovnitř do srdce, tam kde dlí cesta i pravda.

07.10.2007 12:00:00 | Dao dereagovat

Bůh a víra Publikoval(a): Regnator | Úvahy » Bůh, víra

Díky Regnatore, oba víme, že těch možností jak to přeložit je více.
Souhlasím, že v jednotě je síla, proč tedy existuje tolik církví. Na počtu církví je krásně vidět, jak každý má potřebu náboženství svou myslí přetvářet a utvářet si ho k obrazu svému. Když v křesťanství existuje tolik církví a všichni mají pocit, že ta jejich je ta pravá, vůbec se nedivím, že ještě větší rozdíly lidé vidí mezi ostatními náboženstvími. Ty rozdíly tam opravdu jsou, ale jsou pouze povrchní a bohužel lidé chtějí vnímat a bohužel vnímají jen ty povrchní věci. Když by každý šel do hloubky, pochopil by, že je rozdíl v cestě, ale ne v cíli. Potom by přestali náboženské války a rozbroje. Hledání dialogu je správné, ještě správnější je však správné pochopení.

05.10.2007 08:59:00 | Dao dereagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí