Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 1448 záznamů. Zobrazuji 196-210.

Mimozemšťani jistě existují Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Ze života

Jsem se na tom ještě vyjádřil v úvaze. Nicméně (chápu, že to je relativní) ten dokument pro mě nebyl ztráta času, bylo tam dost informací které jsem dříve netušil. Třeba o Mayích, ale vlastně i o kruzích v obilí. Obecně to pak taky vypovídá o době, ve které žijeme a jak se bavíme. Možná ještě zkouknu sisyfa, jestli za to ČT nedostala balvan. :-)

no, ČT za to dostala zlatej balvan za rok 2012... Tedy nejenom za tento dokument.

viz:

http://www.sysifos.cz/index.php?id=vypis&sec=1363969248

30.05.2018 12:35:23 | ewonreagovat

Mimozemšťani jistě existují Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Ze života

Jestli to jsou UFOni, tak proč s náma komunikujou tímhle způsobem? V symbolech v poli, co zajímá jen pár nadšenců. Proč na solidní signál prostě mlčej?
Radši se nebudu ptát jak to vytvořili. To sem jako fyzicky letěj (odněkud) a pak jediné co tu nechaj je vzkaz v poli v Británii? Mimochodem, vypadá to, že uměj anglicky. :-)
Proč to nenapsali třeba čínsky? Proč nám neřeknou něco, co ještě vůbec neznáme?

... vypadá, jak když se trochu styděj...

jinak ty obrázky v poli jsou docela pěkný... a hledal jsem, že ten Drážďanskej kodex dekódoval snad nějakej Rus, ale vlastně se na tom pořád dělá.

29.05.2018 19:30:07 | ewonreagovat

Mimozemšťani jistě existují Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Ze života

jsem chtěl najít, jestli jsem reagoval někde na planetu Nibiru, ale to moc nejde. Tak aspoň jedno dílo z magického roku 2012.

https://www.liter.cz/uvahy-zivot-758263-cist#1285850

(opět se mi to nechce číst, jen to ukazuje jak jsem tu dlouho a jak si nemůžu pamatovat všechno).

Btw. mě třeba bavěj kataklizmatický katastrofy v historii Země, netřeba se tolik bát, neb je to už za námi. :-)
A taky se tomu pořádně nerozumí... A připadaj mi ještě šílenější než tyhle UFO "dokumenty".

https://www.youtube.com/watch?v=9g6FxUYRzoE

je to i česky, tak rychle než to kvůli právům smažou. :-))

Jinak já netvrdím, že UFO není (ve vesmíru), já to prostě jen neřeším. A podle všeho není na Zemi.

29.05.2018 16:16:28 | ewonreagovat

Mimozemšťani jistě existují Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Ze života

https://www.youtube.com/watch?v=tNYrV9qrXT4

viděl jsem tohle. Je to celý nesmysl. :))
Ale přijde mi, že už jsem to někdy viděl (dávno). Na druhou stranu jsou tam informace, který si samozřejmě nepamatuju a který jsou zajímavý.


http://www.astro.cz/clanky/ostatni/maysky-kalendar-a-rok-2012.html

Tady je rozebrání toho kalendáře, nemám sílu to číst...

29.05.2018 16:05:36 | ewonreagovat

Mimozemšťani jistě existují Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Ze života

já jsem tím někdy pověstnej. :)
Tam už ten název napovídá, že to jsou dokumenty typu nesmysly. Oni to lidi totiž rádi sledují, fascinuje je to. Mě to zas děsí, jak se to vezme. Zkusím na to kouknout teda... protože soudit něco, co jsem ani neviděl... Ale je to ten typ jako "záhady UFO" a "celou noc jsme pozorovali, jestli se neobjeví a pak nad ránem, málem jsme spali najednou, a pak na kameře, rozmazané cosi. "Bille pojď blíž, pojď blíž... Cítím nějakou energii". Atd atp.
Pak tam mluví nějaký profesor, o tom, že tahle historická deska znamená přílet UFOnů atd atp. Budu rád, jestli se pletu. :-))

Arnošt Vašíček, Daniken ze starých mohykánů, ale je jich jako psů co to zkoumaj. Myslím, že na to maj i univerzity... :)
Ve středověku se tomu říkalo šarlatánství. :)

29.05.2018 13:31:57 | ewonreagovat

Mimozemšťani jistě existují Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Ze života

Já ho neviděl, a možná ani neuvídím a hádám, že by mě nepřesvědčil. Ale nemůžu si nepoložit fascinující otázku. Jsou nám mimozemci podobní je jedna věc. Myslí podobně další. Ale sakra by mě zajímalo, jestli jsou taky nábožensky založení. :-))
Případně jak vůbec pojímají duchovno. Ale s těmi kontakty to je horší. :-))
Ve Startreku to tuším moc neřešil, ale moc ho neznám, tak nechci kecat.

28.05.2018 22:32:38 | ewonreagovat

politická analýza Publikoval(a): ewon | Ostatní próza » Humor

Když to po sobě čtu, tak tomu nerozumím. :-) Nicméně tak nějak to taky vidím. Já to vzal doslova a tím stvořil ten nesmysl. Je jasný, že každej jednou zemře... Ale on chtěl říct, že zemřete naší rukou.

(Je zvláštní, že teď táta někdy říkal, že Trump leze Kimovi do prde... buď mám špatnou paměť, nebo (a to je v tomhle případě pravděpodobnější) je Trump jako vítr!)

Pak jsme si řekli, že Saddám měl možná jaderné zbraně a proto se vtrhlo do Iráku. (ale vlastně věděli, že je nemá...). Kaddáfí se o jaderné zbraně tuším nestaral a tak nějak taky nežije. A (aspoň tak se mi to zdá z médií) nejhorší diktátor světa je má (5,6,7) a je stále na živu. Že by tu byla spojitost? :-)

Ale nechci unavovat svými naivně povrchními výklady dost depresivních témat.

28.05.2018 22:27:25 | ewonreagovat

Kritika Publikoval(a): Semisek 48 | Básně » Filozofické

ideální kritika by měla vypadat takto:
autor něco zplodí, kritik to pochopí a napíše, kde jsou slabé a silné stránky. Autor to pochopí a a příště udělá věc lépe.

... problémy můžou nastat hned na několika místech. Kritik to nemusí pochopit. Autor to nemusí pochopit. A i když i na to dojde, autor příště nemusí napsat lépe. Myslím, že i Beatles byli slavnější, když byli spolu (nevím, tedy jestli byli kriticky přijímanější).
Celá věc ale není takto jednoduchá, každý si věc může brát víceméně osobně, a pak z toho vzniknou takovéhle básně. :)

Je třeba si odpovědět na několik otázek: píšu abych psal, nebo píšu abych psal dobře? A pak třeba i: píšu spíš pro sebe nebo pro ostatní?

Autor nemůže očekávat, že napíše o svých pocitech a bude všeobecně lidsky a umělecky přijat, to by chtěl po čtenáři příliš. (tím neříkám, že si to u sebe taky nepřeju).

Pokud to navíc dávám na server veřejně v šanc, je jistá šance, že to někdo bude mít potřebu kritizovat. Obecně tu ale moc kritiky nevidím. Spíš vidím, že nikdo nereaguje na nic anebo velice skromně. Nebo když už si reakcí všimnu a jsou delší, je to spíš flamewar, ale to je spíš moje bulvární povaha. :-)

Jinak osobně tvou tvorbu neznám, píšu spíš obecně, co mě napadne. A že se tu téma kritiky pravidelně vynořuje ...a zase zanořuje.

19.05.2018 18:28:23 | ewonreagovat

politická analýza Publikoval(a): ewon | Ostatní próza » Humor

ono je nejspíš úplně jedno, co říká.

18.05.2018 20:08:23 | ewonreagovat

Za dobrotu na žebrotu Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Ze života

Jevevzduchuněco:
"Dnes se toto uplatňuje všude ve světě, nejvíce v USA(černošská geta), jelikož místo cikánů tam mají problémy s černochama. "

Nejsem expert na menšiny v Americe... Ale zhruba řečeno, segregaci v jižních státech chtěli odstraňovat v 60. letech, protože segregace je zkrátka proti lidskejm právům. (ale co to ty lidský práva jsou, žejo...)
Byli lidi tuším jako Martin Luther King... Ti něco říkali.

Tvoje řešení aspoň tak mu rozumím, stojí na několika předpokladech:
1) tvoje "olej a voda": jisté kultury se nesnášejí. To, které to jsou většinou určuješ ty, ale to nebudeme řešit. Je to zkrátka předpoklad.
2) řešení, aby nedošlo ke konfrontaci je pak izolace (to vlastně asi nebude předpoklad, spíš důsledek předpokladu jedna). Což zní vpodstatě rozumně, ale opět musíš stoprocentně věřit tezi "olej a voda". Pokud olej a voda neplatí nebo platí jen někdy, proč segregovat?

K segregaci:
Ač s tím nesouhlasím, neumím to ani vyvrátit, nicméně si myslím, že tohle jde aplikovat např. na Černochy v Africe, těžko to aplikuješ na obyvatelstvo v jedné zemi, to naopak povede k prohloubení problému, který ve společnosti je. Bude z toho větší rasismus, větší nezaměstnanost, víc vyloučených komunit, víc nezaměstnanosti. Tj. myslím si, že řešení segregace je špatné i v případě platnosti teze "olej a voda". Ale připouštím, že moje teze není zcela logicky čistá. Píšu to spíš narychlo.
Co bys v případě segregace musel vybudovat je národní stát té dané menšiny. Aby byla skutečně plnoprávná, ne to že je někam uklidíš, aby "nevadili".

05.05.2018 11:05:37 | ewonreagovat

Za dobrotu na žebrotu Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Ze života

Mě taky naštval... s jevevzduchu má jednu výhodu, dá se s ním aspoň trochu mluvit. Někteří jiní si to napíšou a tím to hasne. :-)

tohle by tě možná mohlo bavit... btw. je to součástí širší diskuze na blistech o tom, co by se v ČR mělo:

https://blisty.cz/art/90841-lidi-nejsou-racionalni-bytosti-jednaji-na-zaklade-emoci.html

Byl tam i jeden takovej rasistickej:

https://blisty.cz/art/90803-zrusme-neziskovky-omezme-vliv-lidi-se-zahranicni-zkusenosti-a-zavedme-prisnou-ostrahu-hranic.html

Ale nechci to zcela rozebírat, bych se v tom moc utopil.

05.05.2018 10:53:04 | ewonreagovat

Komentáře komentářů Publikoval(a): ewon | Ostatní » Kultura

Jasně, díky za opravy. Jocha nebudou řešit, když píše česky. :)
Ale nešlo mi v první řadě o to, kdo je slavnější, spíš o to, co říká.

24.04.2018 20:16:46 | ewonreagovat

Pár odstavců na téma talent Publikoval(a): Fík | Úvahy » Filozofické

jistě na tom něco bude, co říkáš. Např. podle

https://cs.wikipedia.org/wiki/Talent_(schopnost)

bys spíš místo talentu mluvil o vlohách. Nicméně, myslím, že jsi vystihl podstatu lidového přístupu k věci talentu. "Nejde mi to, nedělám to". To v jistém smyslu je pragmatické řešení. Na druhou stranu to negativní: "na to nemám talent, nebudu to dělat" není úplně dobré. A ještě větší problém může být: "nemám talent vůbec na nic.
"
Pak jsem se musel zamyslet nad svým matematickým "talentem". Kolik času jsem proseděl nad olympiádami z matematiky? Jinými otázkami: kolik času jsem té matematice věnoval: pravděpodobně přinejmenším víc než ostatní ve třídě. Pravda, nemusel jsem věnovat tolik času samotné přípravě na školní matematiku, tady bych byl nejspíš podprůměrný...

Asi to bude velice nepřesné, ale zase mě "matematicky" napadá toto: IQ*čas věnovaný určité disciplíně= schopnost(v té disciplíně). Jenomže je to pofidérní vzorec. Zhruba by měl naznačovat to, že i "hloupější" zvládne s dostatkem času to, co "chytřejší". A snad ještě lepší je ukázka, jak to bude vypadat, když nevěnuje čas žádný...
A jsou tu další faktory: paměť, styl učení, strategie učení, motivace (zásadní, baví mě to nebo nebaví), odměna... Atd. atp. A je dost možné, že s talentem v matematice se pracuje jinak než s talentem v hudbě... Literární talent: někdo toho napíše hodně a nejde vidět příliš zlepšení. Někdo píše "rovnou". Možná je to dané způsobem myšlení, takže řekněme, že trénuje od útlého věku. Nevím, jestli třeba Rimbaud psal od pěti let. Z druhé strany třeba Mozart byl pod vedením od mládí.

Pak mě ještě napadlo, jak moc velkou roli má učitel. Prosté napodobování. Napodobujeme někoho, kdo je talentovaný průměrně, nebo někoho, kdo je talentovaný silně nadprůměrně. Hraje to roli v rozvíjení našeho talentu? A ač jsem to myslel neurčitě: je podstatnější "IQ*t" u učitele nebo jen "IQ" nebo třeba, jestli to učitele baví?

20.04.2018 07:02:12 | ewonreagovat

SMUTNÉ PROZŘENÍ - DOBŘE UŽ BYLO Publikoval(a): vandule | Úvahy » Ostatní

srovnávat rodinu a stát je poněkud zcestné... Nicméně mě v tomto duchu napadlo něco v tom smyslu, že socialistická vláda je rodina s malými dětmi. To můžeš, to nemůžeš, postarám se. Současná vláda je rodina s velkými dětmi, zařiď se jak chceš. Dělej si co chceš. (samozřejmě, tohle by asi žádný rodič neřek...)
Jsem si nakonec řek (nejspíš to samozřejmě nikdy neudělám), jak by vypadala společnost teď kdyby se zaved socialismus. Bude to neskutečně naivní a vtipné.

16.03.2018 09:28:20 | ewonreagovat

Rozhovor věřící s bezvěrcem Publikoval(a): pocit | Úvahy » Bůh, víra

ano, já ho fakt neznám (Mihála). Stejně jako nemám načtenou celou Bibli. I když si to dávám do plánů... až jednou. :-)
Tj. berte mě s rezervou. Pro mě je občas zcela nepochopitelné, jak lidi uvažují. A to někdy počítám i sebe. :)

12.03.2018 19:35:12 | ewonreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí