Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 1448 záznamů. Zobrazuji 541-555.

Rámování Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

Já pořádně neumím číst charakter autora. I když můj první dojem byl: záměrné ublížení jiným rasám. (i když to spíš hádám). S logikou si myslím, že autoři nemají až tak velký problém...
V tom smyslu, že jde o to, že jejich fanatismus určuje jejich logiku. Tím chci říct, jen to, že kdyby nebyli fanatičtí a měli problémy s logikou- tak by jejich argumenty šly jak pro, tak proti, nebo by to ani nebyly argumenty.
Oni jisté argumenty mají, byť někdy děravé. (a pravděpodobně by ani neměli žádný důvod takové video vytvářet).

18.01.2016 00:40:21 | ewonreagovat

Končím Publikoval(a): ewon | Experiment » Pro dospělé

popravdě, jsem to tu nechával a byl jsem zvědavý na reakce. :-)

A jak říkám, nepsal jsem to.

A současně dodávám, že bych se toho rád držel, nicméně mi to asi ještě nedá.

16.01.2016 12:57:18 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

momentálně mě nenapadá nic dostatečně rozumnýho a dlouhýho na odpověď. :)

16.01.2016 12:36:37 | ewonreagovat

Končím Publikoval(a): ewon | Experiment » Pro dospělé

rozumím. :)

16.01.2016 12:35:37 | ewonreagovat

Končím Publikoval(a): ewon | Experiment » Pro dospělé

S tím ohněm a internetem souhlas. :-)
Ale jen tak rychle odsud nevypadnu.

16.01.2016 12:35:23 | ewonreagovat

Končím Publikoval(a): ewon | Experiment » Pro dospělé

žejo. :-)
Je to krásný dílo, škoda jen, že jsem ho nepsal já. :)

16.01.2016 12:34:36 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

tím lihem může být Saúdský wahhábismus, který je patrně šířen už teď v rámci mešit, co už stojí. (tohle je patrně známý rakouský příklad)

http://zpravy.idnes.cz/rakouske-skolacky-sabina-selimovic-a-samra-kesinovic-se-v-syrii-staly-nevestami-dzihadistu-gya-/zahranicni.aspx?c=A140916_200738_zahranicni_im

Ten bychom měli odmítnout jako první. Myslím, že zrušení financování náboženských organizací z ciziny by taky nevadilo.

Je to proti ideím? Je to proti existujícím zákonům? Je to proti zahraničním zájmům ČR? uškodilo by to ekonomice?

10.01.2016 14:15:34 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

"A pak také soužití zcela odlišných kultur a systémů víry nemůže být nekonfliktní. To je třeba říci, pokud se chceme racionálně rozhodovat."

v tomhle je podle mě xenofobní. Ale možná bych měl říct nepřesný. Soužití různých kultur je někdy zcela v pohodě. Ale stačí trocha "lihu" a ihned se vzedme nenávist jedněch vůči druhejm. (v našem případě třeba útok na ženy v Kolíně)

V týhle debatě je problém správně myslet a i se správně vyjádřit.

Přiznám se, že nevím, z jaký konkrétní listiny práv vycházím. (a stejně tuším, že není právně závazná).

Při jednání s uprchlíky musím více či méně škrtnout tyhle věci:
1) rovnost lidí
2) v extrémním případě i právo na život (nevím, pro jak velké procento toto platí)
3) rovnost náboženství (neboť se objevuje názor, že některá náboženství se zkrátka nesnesou.

Toto jsou ideály. I kdybych je nějak formuloval, neříká to příliš jak dělat KONKRÉTNÍ, PRAKTICKOU politiku.

Osobně se domnívám, že demokratické referendum, zda chceme uprchlíky v ČR by dopadlo negativně. (a myslím, že bych proti této demokratické cestě neměl vůbec nic namítat, i když nesouhlasím s výsledkem).

Dokonce si myslím, že kdyby bylo referendum celoevropské (je to utopie), tak by spíš dopadlo negativně. (je to čirý odhad, Evropu tolik neznám).

Možná jsem neřek, sám se v tom docela ztrácím. Možná to nejdůležitější, co historik přinesl je otázka:
Co vlastně chceme?
Co pro to uděláme?

Omlouvám se, jestli jsem se nějakým otázkám vědomě či nevědomě vyhnul.

Díky za komentář a doufám, že časem budu moudřejší.

10.01.2016 14:04:59 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

"Ještě jsme podle vás nedorostli k myšlence, že jsme na Zemi všichni bratři, kteří si zaslouží pomoc v nouzi?

Pokud to řeknu hodně zjednodušeně: zatím nikdy v lidských dějinách láska a pravda nezvítězila nad lží a nenávistí. Je dobře, že tady jsou takové myšlenky, které nás kultivují."

Patrně z toho vyzobávám jen tu konfliktní část. Ale vychází my z toho toto. Myšlenka "že jsme všichni bratři" je fajn. Ale politiku zvolím takovou, že "my" je > než oni (nejspíš islám). Protože jinak nás oni poislámštěj. Ostatně "oni" si myslí, že islám> křesťanství> ateismus.

Možná, že o té rovnosti mluvím proto, že mě tuto myšlenku tloukli do hlavy ve škole. (ale asi každému jinak). A její aktualizace je, že jsme si rovní... ale jen my tady (ehm...někteří my)... A oni samozřejmě ne. :-)
=============================
Sám jsem ten článek čet před Tvým doporučením a přišel mi poněkud xenofobní.
Bohužel, věřím, že bez nějakého toho násilí to nepůjde. Tím nemyslím nic konkrétního. Ideálně to bude, že "oni" se přizpůsobí, že "oni" budou deportováni; že "oni" budou ve vězení.
Otázka je, kdy "my" (Turecko, Asad, USA, Rusko, Francie, Německo, Kurdové a "teroristi" které nedokážu vyjmenovat) se dohodnem (...přestaneme platit IS) a v Sýrii přestane válka. (a to jsou patrně jen ti "váleční")

PS: a v Číně klesají akcie...

10.01.2016 11:29:20 | ewonreagovat

Zde už se ztrácím Publikoval(a): ewon | Ostatní » Politické

mimochodem odkaz, který je v článku zmíněn je tady:

http://gloria.tv/media/QrketPv4z4U

(narazil jsem na něj na jiném serveru chvíli před tímto rozhovorem). Sám by stál za úvahu.

09.01.2016 12:17:35 | ewonreagovat

Kecy?? Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Smutné

pro úplnost by se hodilo i toto:

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/391328-nemecti-redaktori-zakazovali-v-televiznich-poradech-zminky-o-migrantech.html

09.01.2016 12:13:41 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

6) toto je spíš nevážná poznámka. Pro odlehčení. Takže když si vězeň nakrade pod 872*30= 26 160 na měsíc, tak vlastně šetří státní pokladnu?
I když zátěž nedistribuuje jaksi "rovnoměrně"? :-)

...je to docela dost.

09.01.2016 11:47:03 | ewonreagovat

Je strach z imigrantů oprávněný? Publikoval(a): ewon | Úvahy » Politické

1) informace: velký problém (obecně i v tomhle případě).
Není to dobré, pokud ty zprávy utlumují. Mám jistou tendenci to bagatelizovat. Já si osobně říkám: kdo říká redaktorům co "pustit" a co "nepustit". Oni sami? Politici?
To jsem se zatím nikde nedozvěděl.

2) naivně bych se domníval, že to se stát nemůže. Může... (mám-li se držet zatím ještě konspirací- kolik násilí by stačilo k rozložení německého režimu?)
plyne mi z toho, že stát by měl zakročit co nejtvrdějc a nejspravedlivějc.

3) 4) 5) nevím co bych k tomu napsal.

6) ano, stojí to peníze. A patrně to může být další z řady důvodů k posílení xenofobie- tentokrát racionálně podložené.

...moje původní zcela nadsazená úvaha - která spíš srovnávala jaké utrpení zaséváme my- jako Západ (je tím Západ myšleno i obyvatelstvo??). A jaké by mohli oni. To, co zatím dělají někteří z nich není dobré. Ale je to stále "sranda".
My jako civilisti na tu "srandu" každopádně nejsme připraveni.

09.01.2016 11:44:34 | ewonreagovat

Kecy?? Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Úvahy » Smutné

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/391310-mobily-ukradene-zenam-v-koline-se-nasly-mezi-uprchliky.html

...je to víc, než jsem čekal.

08.01.2016 20:51:05 | ewonreagovat

Hračka Publikoval(a): Jeněcovevzduchukrásného | Ostatní » Ze života

chtěl jsem říct, že jsem rád, že komentuju něco nepolitického...
Ale ta pointa. :-)

08.01.2016 20:15:28 | ewonreagovat

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí