Komentáře odeslané

Komentáře slouží k vyjádření vašich názorů, postojů či kritiky.

Nalezeno 825 záznamů. Zobrazuji 196-210.

Během výkladu nenáviděného učitele... Publikoval(a): Wolf girl | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné

No, doporučuji dej si pozor... Střílející studenti většinou psali podobné věcičky... aby si pro tebe někdo nedošel a preventivně tě nezavřel, abys náhodou nepřinesla do školy ten pás s dvaatřiceti noži... :-)

30.03.2011 10:20:00 | Daniel S.reagovat

Armagedon. Apokalypsa. Zjevení Janovo. A vaše. Publikoval(a): Santara | Úvahy » Ostatní

Tak tohle má do líčení hodně daleko. Není to ani úvaha, ani vyprávění, ani povídka, ani líčení.

11.03.2011 11:50:00 | Daniel S.reagovat

Jóó, jó... šetřit se musí Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

No, tohle je už záležitost nikoliv levicová nebo pravicová, ale prostě sicilská... A přitom by stačilo tak málo... jen přepsat smlouvu.

15.02.2011 13:31:00 | Daniel S.reagovat

Tyranie mlčení Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Bůh, víra

Dovolil bych si ještě podotknout, že problém není ani tak v muslimech samotných. Jednak z nich většina nikdy neviděla internet a půlka má zakázanou západní televizi a ta druhá půlka, co to má povolené, se dívá na podobné karikatury jako by se křesťané dívali na karikatury Ježíše. A pro pokus pochopit, proč muslimové (ale i křesťané) nemají rádi, když se jim sahá na jejich proroky, představte si, že v místním plátku najdete karikaturu vaší mámy jako staré běhny... Pochybuju, že budete nadšení. Ostatně i našim kreslířům chodí výhružky po stovkách, jen co se obují třeba do Klause nebo Havla.
Kariaktury se díky dnešnímu globalizovanému a propojenému světu stávají protředkem politického boje. Jsem-li autoritativním muslimským vůdcem, je přece úplně skvělé, že mi někdo v Dánsku nabíjí ideologické zbraně, které pak použiju proti křesťanům ve vlastní zemi. Karikatury pak působí jako záminka (tak nám zabili Ferdinanda) a kdyby nebyla tato, našla by se jiná.
A do třetice, jakmile v Izraeli přelezete Jordán, jste v úplně jné kultuře, která má úplně jiná pravidla pro soužití a úplně jiný žebříček hodnot i jiné pojetí morálky. Například se vám může stát, že přijdete na návštěvu ke správnému muslimovi, on vám dá to nejlepší co má doma, bude vás hýčkat, bude vás hostit, domluví s vámi svatbu své dcery a jakmile vyjdete z jeho domu, zastřelí vás. A v jejich pojetí to nebude nijak problematické.
Vážím si svobody projevu. Pokud má někdo právo kreslit karikatury, má druhý právo proti tomu i protestovat a nesouhlasit s nimi. Ale pokud se z toho stane politická a mocenská záležitost, je to vždycky špatné. Ale to je tak vždycky, ať už jde o Mohameda, Ježíše a nebo o dávky nezaměstnaným cikánům.

02.02.2011 09:47:00 | Daniel S.reagovat

Justiční mafie v ČR Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Už aby to bylo... nic bych si nepřál víc, než aby na sebe vykydali všechnu tu špínu, které se zúčastnli. A pokud se budou po česku obviňovat navzájem, udávat, práskat se, tak to bude nejkrásnější hudba mým uším. Leč zatím si pravice-levice spíš pomáhá navzájem, aby to najevo nevyšlo.

26.01.2011 12:01:00 | Daniel S.reagovat

Justiční mafie v ČR Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

A já s tím souhlasím Aťane. Byl bych moc rád, kdyby se u nás dost politiků i jiných představitelů chytilo za nos a uvědomili si, co může hrozit, pokud se situace bude dále (a ještě dlouho) vyhrocovat. Pokroku může být dosaženo nejen krvavou revolucí, ale i bez ní. I na to jsou v dějinách příklady.
Bohužel začínám být skeptikem ohledně možnosti nekrvavé změny. Ne že bych sám chtěl nějakou krvavou prosazovat, chraň Bůh, ale opravdu vážně se jí obávám. Nechci se přidávat k revoluci a ke střílení do politiků a odpůrců. Chci před tím utíkat. Klidně na druhý konec světa.
A musím dodat i druhou stranu mince - každá trevoluce jednou skončí a většinou přinese nějaká pozitiva. A rozhodně přináší zjistění pro všechny, že nejsou beztrestní, že nejsou nedoktnutelní.
A toto zjištění u nás chybí. Slouží našemu národu ke cti, že nerad střílí. Ostatně jsem na toto téma psal i několik úvah. Slouží nám ke cti, že nemáme rádi jakékoliv násilí. Jsme sice kverulantská banda, ale prostě nebijeme a nestřílíme.
Bohužel za tento pacifiasmus platíme povýšeností našich elit, kteří si myslí, že nad ně není a že mohou krást, podvádět, tunelovat, dělat mafiány a nic se jim nemůže stát, protože češi snesou všechno. Zatím to snesou a ještě nějakou dobu to tak bude. Ale jednou to může přetéct. A co přijde pak bude ta revoluce. Se vší krví, popravami nevinných, hnusárničkami, udavačstvím, kádrovými profily a dalšími projevy nesnášenlivosti. a na jejím konci bude možná pár pozitiv vykoupených spoustou krve. Pak to chvíli zase půjde, než lidi zapomenou, jak moc je to stálo. V v té chvíli chci být už pár let někde na atolu v Polynésii.
A teď bych rád udělal cokoliv, aby k tomu nemuselo dojít. A aby k tomu nedošlo, musí naše elity získat pocit, že nejsou nedoktnutelní. Včetně našeho ředitele zeměkoule na hradě, včetně celé pravice, levice, středu, soudců, úředníků, policejních prezidentů, policajtů, práskačů i mafiánů. Pokud máš recept, jak jim ukázat, že nejsou nedoknutelní, sem s ním. Rád se připojím.

26.01.2011 09:12:00 | Daniel S.reagovat

Justiční mafie v ČR Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Víš Aťane, nevím, jestli to víš, ale soudci jsou vesměs jmenováni doživotně... Složí zkoušky, složí předepsanou praxi, zařadí se jako čekatelé a čekají, až se uprázdní místo většinou odchodem na penzi jiného starého soudce. Ale soudce odstupuje sám, nikdo ho nemůže odvolat. A kárná řízení u nás nefungují už vůbec...

A v cizině je to stejné... zjistilo se už za starého Říma, že je lepší, aby soudce zůstal v úřadu doživotně, než aby začal myslet na to, že už znova soudce být nemusí a začne se zajišťovat úplatky.
To nemá co dělat ani s Pospíšilem ani Veseckou, to je prostě ústava. A nikde na světě to nevymysleli líp. Akorát v Evropě je u nás zdá se nejvíc bezcharakterních hajzlů, kterým neříká nic ani lidskost, ani humanita, ani čest, ani vlast. Jen prachy.

Já si uvědomuji dosah svých slov. Uvědomuji si, že revoluce je vždycky především střílení do nevinných, líheň autoritativních vládců a diktátorů, ale ne vždy. A navíc... revoluce, to je i ten Napoleon vlastně i ten Hitler. Tak nějak k revoluci patří. Ale to co přijde po nich, to je většinou pokrok. Ostatně u Lipan husitské požadavky neskončily... nebylo jim sice povoleno všechno, ale něco přeci. Pádem Napoleona také neskončila rovnost, svoboda a bratrství, naopak až po něm našlo toto heslo teprve nějakouo konkrétní podobu srozumitelnou všem.
A bez Bostonského pití čaje a následné války by nebyla ústava USA. A bez občanské války by nebylo osvobození otroků, byť původně o to vůbec nešlo...
Chjci tím říct, že jsme možná na sametu měli být tvrdší. Možná mělo dojít na pár poprav, možná jsme měli lépe koncipovat ústavu. Možná se lidé měli víc bát, aby si nemysleli, že nad ně není. Možná hlavně soudci, funkcionáři a jiní měli jít do vězení a pak na smetiště dějin a ne dožívat v pěkných vilách a se státní penzí.
Já osobně jsem pacifista a ošklivím si násilí. Ale prostě naše revoluce a demokracie se (narozdíl od první republiky a narozdíl od všech ostatních demokracií) nenarodila na krvi mučedníků a obětí revoluce, vojáků a idealistů. Proto také nemá razanci a proto se z ní narodila ne demokracie, ale tenhle pseudostát.
Možná to chce jen čas, klid a počkat až komunistické generace a ta první porevoluční opustí dějiny... Přál bych si to. Ale obávám se, že nám to nebude dopřáno.

25.01.2011 17:57:00 | Daniel S.reagovat

Justiční mafie v ČR Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

No Aťane, takhle bych to viděl taky... Jen mám problém s tím, že není kým je nahradit. Nahradíme jedy bezcharakterní byvalé komunisty v talárech jinými stejně bezcharakterními soudci dneška? Bude to vůbec nějaká výhra? Jakýsi americký novinář definoval tzv. Non prezident princip, který říká, že úspěšný kandidát na prezidenta může dosáhnout zvolení pouze při takových charakterových vlastnostech, které by ho měly automaticky z prezidentského úřadu diskvalifikovat.
Totéž mohu s klidným svědomím říct o většině našich politiků, státní správy i o soudcích.
Jo, příští revoluce bude muset hořet jak stepní požár a začíst stavět stát prakticky na zelené louce. Jinak se nic nezmění. Komunisti si vychovali vynikající nástupce. Možná už nežerou marxismus, ale hajzlíci jsou to ještě větší.

24.01.2011 13:43:00 | Daniel S.reagovat

Justiční mafie v ČR Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Nejsem si jist Aťane, že je problém v tom, že soudci byli v KSČ. Jejich odstranění mi přijde jako příliš snadný recept na spravedlnost. Krom toho bych řekl, že kdyby se nám to tu zvrhlo zase v nějakou totalitu, většina těch mladších nekomunistických soudců by se s radostí přidala, jen aby si udrželi flek.
Problém naší země není ani tak v tom, kde kdo byl, ale v tom, že většina by tam zase vlezla, jen aby z toho měli prachy. Podívej se na politiky. Když je vidím v televizi, tak se děsím s jakou radostí by byli zase diktátory, jen mít příležitost. Demokracie u nás není rostlá, je prozatím (bohužel) pouze importovaná stejnou vlnou jakou sem přivezli nacismus, komunismus i sovětské tanky.
Chybí nám státní patriotismus, lokální patriotismus, chybí nám jakýkoliv morální kompas. A to nejen v politice. Půlka tohoto národa udá za prachy vlastní babičku a z té druhé půlky o tom bude hodně lidí vážně uvažovat. KSČ je jen lokální epizoda dějin, jedna z mnoha, která ukazuje, že u nás vyhrál filozoficky Nietsche - pravdu má moc, pravdu mají peníze, žijeme právem silnějšího a dražšího.

24.01.2011 06:52:00 | Daniel S.reagovat

Češi přicházejí o svou zem? Publikoval(a): Psychicky.labilni | Úvahy » Ostatní

My češi neradi střílíme... A když nejde o život, jde o h...., jak říkával Werich. Máš pravdu, dějí se dost nepěkné věci, ale ještě pořád nejde o život.
Neboj se, jednou to přeteče i u nás, ale ještě to nenastalo. Češi nemají rádi násilí. Ještě se bude muset stát hodně nepříjemností, aby se násilí stalo oprávněnou reakcí na naše elity. A o to horší to pak bude.
Nemysli si, že jsou češi flegmatičtí, to nejsou. Spíš hodně vydrží. Podívej se jen na spratky ve škole, tak moc vydrží rodiče od svých dětí. My češi vydržíme hodně i od vlády. Ale jednou to bude moc.

Na jednom anarchistickém webu jsem si přečetl moc pěkné heslo: Na záchranu systému už je pozdě, na postřílení těch hajzlů, co to způsobili, je ještě moc brzo.

21.01.2011 12:05:00 | Daniel S.reagovat

Beznaděj Publikoval(a): Daniel Osbourne | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné

Někdo tady moc kouká na Kill Billa... Už od začáku je totiž celý pokus o proniknutí z rakve nemožný. I v případě rozbití víka rakve zevnitř by neměl žádnou šanci se zvednout. A nezapomeň, že hloubka pohřbení je 2m.

19.01.2011 08:16:00 | Daniel S.reagovat

Tyranie mlčení Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Bůh, víra

Naše země je trochu jiný případ... a je to důvod,. proč mám české ateisty rád. U nás by někdo z islamistů mohl zkusit mluvit o smrti za karikatury. Celýn národ by mu přál dlouhý pobyt v lochu. Holt Dánové se snažili být na muslimy hodní a teď koukají... u nás na ně nikdo hodný nebude.

15.01.2011 13:37:00 | Daniel S.reagovat

Rota A - 4. díl: Lepší on než vy Publikoval(a): Pedro Morales | Povídky » Akční, detektivní, dobrodružné, válečné

Heleď nečetlo se to špatně. Od prvního dílu až doteď to docela šlo, nepřeháněl jsi to s popisy, celkem dobře ses vypořádal s vedlejšími informacemi, jako o koho jde, proč jsou kde jsou a podobně. Chvílemi to bylo i docela vtipné. Psát tedy celkem umíš, vyjádřit se taky, myslím, že se můžeš vypracovat. Tolik pochvala na úvod.
První problém je pravopis - shoda přísudku s podmětem. Možná ti to nepřijde, ale v textu to hrozně vadí. Když si to po sobě nechceš kontrolovat sám, předhoď to před zveřejněním nějakému kamarádovi, ať ti to projde a opraví.
Druhý problém je absence slohotvorných prvků. Mezi námi, co jsi zatím ve čtyřech dílech napsal? Vojáci letí do Avgánu, cestou se zastaví v Bagdádu a na místě se dostanou do palby. Nic víc. Ostatní může být důležité, ale pro vlastní příběh je to jen omáčka. Na čtyři díly je to poněkud málo.
Každý díl by měl být čitelný samostatně a měly by být čitelé i dohromady. Proto by měl každý díl obsahovat slohotvorné prvky. Zápletku už máš, teď to chce děj vygradovat, přidat víc napětí, chce to nějaký zvrat, něco nečekaného a samozřejmě bez pointy to nebude nikdy ono...

Vcelku si myslím, že na to máš a můžeš to zvládnout. Takže se pusť do nějakého dílka, které bude mít v jednom díle počátek i konec.

Jo a jen tak mimochodem - pokud by na konvoj střílel ze 400 metrů kulomet, nějaké útočné pušky a RPG, tak by to pravděpodobně nikdo v tom konvoji nepřežil. Talibán se v Avgánu vyznačuje především tím, že jsou zbabělí a střílejí ze vzdáleností klidně i kolem kilometru. To už palbu dost rozptyluje. Ale kdybys měl k dispozici těžký kulomet, dost nábojů a odvahu stát "jenom" 400 metrů od nepřítele, dost pravděpodobně bys to vyhrál. Ono se to totiž nezdá, ale 400 metrů je hrozně blízko. Na tu vzdálenost ještě rozlišuješ postavy.

14.01.2011 08:46:00 | Daniel S.reagovat

Novoroční blábol pana prezidenta Václava Klause Publikoval(a): Aťan | Úvahy » Politické

Přidávám se k podpisu... navrhuju to udělat tak, jak to nastavili oni... tedy jim pošleme příkaz k úhradě a budeme trvat na zaplacení do 15ti dnů. Pokud mají požadovaný obnos doma, pošleme si pro něj tatrovku (nebo spíš vlak) a není co řešit. Pokud nemají, ať si vezmou komerční úvěr od banky...

03.01.2011 08:35:00 | Daniel S.reagovat

Možná tak možná jinak. Publikoval(a): Učitel | Úvahy » Ze života

Mohu mít drobnou žádost? Dej si nějaký jiný nick. Pojmenovat se Učitel a přitom psát s tak děsivými hrubkami, to je jen na výbuchy smíchu a rozhodně ne na sledování nějakého sdělení v textu. A navíc - sdělení je sice zřejmé, ale nic z něj neplyne. Snad jen pokus o vyvolání sounáležitosti s podobně "postiženým".

16.12.2010 12:32:00 | Daniel S.reagovat

© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.4 ⋅ Facebook ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel